2010. október 18., hétfő

Cesar Millan nézés

Reggel megállapítottam hogy a kuyta tappancsyomai az ajtón szemmagasságban helyezkednek el. Tehát jó magasan. Az az igaszság hogy még mindig nem tudom hogyan szoktassam le erről. Nah mind1.
Délután hazajövetelünkkor a szomszéd kutya már megint a Totót hergelte. Nagyon nem örültem neki de nem tudtam hazaküldeni. Adtam Hunornak kaját és mostanába midnig feltartom neki a kaját mert nem jó ha oylan mélyre hajol. Hamarosan lesz tartó addig én vagyok a tartó.
Egy vagy másfél órával késöbb behívtam gyakorolni. Ma lekezdtük a Lábhoz! parancsot és jutalommal szépen megy, nem oldalazik már de a kezemről lejöt ta bőr XD. A marad szépen megy az érint is tökéletes a többiről nem is beszélek mert irtózat jó.
Aztán elővettem a sipolós autóját és bementünk a szobámba TV-zni. Éppen a TGC-n ment a Kutyadoki egyik ismétlése. Hunor miközben simogattam elaludt. Ám amikor a TV-ben ment kutyaugatás egyből felkapta a fejét és vagy 5 percen keresztül rajt csüngött a tv-n a tekintete. Nagyon édes volt. Aztán meglátta a vitrin ajtaján a tükörképét és azzal szórakozott el. Majd megfogtam az autóját és körbe körbe elötte huzigáltam és istenbizony kiszámította hogy hol lesz az autó mire leér a tappancsa és pont rá dobbantott. Hát jó szeme van végül is agár :D
Különben a Kuytadokiban a megfelelő kuyta kiválasztása volt a fő téma és mondott pár dolgot. Például ha a falkája nem ugat meg egy új kutyát az azt jelenti hogy az a kuyta kiegyensújozott. Tehát ezért nem ugatta meg először a Totó a Hunort. Mert az agár kiegyensújozott volt. Aztán ha egy kuytát a környezete jobban érdekel mint a többi kutya az is nagyon jó jel. Hunor a mai napig oviban először körülnéz aztán játszik. Rájöttem, hogy irtó nagy szerencsém van vele. Hiszen lehetne egy bizonytalan vagy épp domináns, szorongó kutya is. Akár le se szarhatna /bocs a kifejezésért/ de nem. Ő nála nem volt olyan , hogy nah most akkro kiválasztom meik kell. Ő volt ott a tombolán és átvettük. A másik amire rájöttem hogy a tenyésztője felöl mekkora felelőtlenség volt egy kutyát tombolára beadni. Jó oké, lehet hogy voltak személyes okok, de akkor is. Szerencséje volt Hunornak, hogy hozzánk került. Persze nekünk is hogy ő hozzánk került. Ez ilyen kölcsönös. Valahogy annyi véletlen lengi körbe ezt a kutyát hogy az már durva....de jó értelemben.
UI: remélem tetszi ka blog új kinézete. Aki akar  írjon véleményt.
PS: XD ezt ak épet zaért tettem most be ide mert szerintem nagyon "büszke agaras" itt a Hunor.

2 megjegyzés:

  1. bizony nagy szerencséje! :)
    amúgy van neki törzskönyve? mert ha nincs, akkor az a valaki nem is tenyésztő volt, hanem szaporító és fejbeverném egy lapáttal, hogy többé ne merjen kutyák közelébe menni...mondjuk így is, nagyon nagyon nagyon felelőtlen ember lehet és azonnal kérném vissza a tenyészengedélyét...
    élőlényeket nem sorsolunk ki tombolán...felháborító! és ha Ti nem vagytok ott akkor és nem veszitek meg??? akkor mi van? megy a menhelyre? utcára? kolbásznak? vagy mégis hogy gondolták?

    VálaszTörlés
  2. az az igaszság hogy Hunor apukájának nincs törzskönyve de za anyjának van. Bár így sem lehet. A "tenyésztő" elláltott minket minden fontos információval, küldött képeket a zsülőkről, minden oltása megvolt. Van két magyar agara /apuci, anyuci/ kettő angol /velük versenyez rábapatonán/ és lovai. Szerintem a gond az élehetett hogy a hunor-t nem vették meg. Mert a feketeistvánosoktól /állatvédők/ is hallodtam hogy velük is volt bezsélve hogy ha nem mennek el a kölykök ők örökbeadják.
    Bármennyire is szimpatikus és segítőkész ovlt a gazdája ez nagy felelőtlenség ovlt felőle. Egyébként ismerősöktől hallodtuk hogy utánunk még sokan érdeklődtek a kutya iránt. Csak mi voltunk a gyorsabbak. Öszintén szólva így nyugodtabb vagyok. Hogy tudopm hogy jó helyen van.

    VálaszTörlés