2010. október 25., hétfő

"Életmentő" Ebek


Hát itthon vagyunk. Tegnap rengeteg képet készítettem. No meg videóra vettem azt a kevés dolgot amit Hunor tud. Tök szépen csinálta a lábhozt. Persze csak jutfallal. Bár a mai időjárás után nem tom mikor tudom legközelebb gyakorolni. No meg volt egy nággyon vicces jelenet amit csak hallomásból mesélek. A Hunor kihúzta a gina házából a plédet, levitte a dombra és ott azon sütkérezett. A kis okos.
Tegnap este Totóka bent volt, és amikor nagyon olyanom van ájulást zsinlelek. Valószínüleg ő sem hiszi el de megállapítottuk hogy mellette nem lehet meghalni XD
Ugyanis ugrál, kapar, rág, nyal, túr. Intenzíven hörgő hangokkal. Akkor nyugszik meg ha felülök és megsimogatom. Ugyanezt ha van valami a fejemen. Jelen esetben egy pulóver. Azt addig ássa, húzza, rágja amíg le nem jön rólam.
Amikor télen bent volt és be tudott menni anyukám szobájába kakor kétpercenként fleébresztette h jól van-e.
Ma pedig Hunorral is kipróbáltam. Fejemre tettem a pulcsit és nem mozdultam. Kevésbé intenzíven de elkezdte rágni a pulcsit és lehúzta rólam mejt megharapdálta a fülem és "újjáéledtem" és megdicsértem. Nem tudom hogy ez kuytanevelésileg jó-e vagy rossz. De valahogy én szeretem ezt a fajta tulajdonságukat. Mert hát sosem voltak tanítva erre.
Hunorral most újra elekzdtem a forog parancsszót ha már ittben nemt tudom a lábhoz-t normálisan gyakorolni. Ami azt illeti jutalommal megy. Nem ül le.
Utánan TV-ztünk Hunor feje a kezemen. Nagyon cuki volt. Ennyire így még Hunorral nem feküdtem, Totóval már igen. De örültem hogy Hunorral is lehet iylen békésen. Közben sikerült némi protkóvizsgálatot végeznem. Dupla szemfog van, hatalmas tépőfog, gyönyörü fehér fogak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése