2010. október 8., péntek

Régi jó formánk

Hol is kezdjem. Mindig a reggelel kezdek. Dem ivel mindig ugyan az történik ezért most kezdek a hazaérkezésünkel:
Minden simán ment Totót is iskerült elkapni mielött kifutott volna Hunornak meg eszébe sem jutott.
Tegnap vettünk kuytakaját. Happy Dog natur kölyök. Aprócska falatkák és jó illata van. A leírása is jónak tünt. Ha már kajánál tartunk Hunor gyönyörüen megvárja már míg leteszem a átlat és odaengedem a kajához. Ráadásul mivel pici falatkák ezt a tápot jóval lassabban is eszi ami jó, mert legalább rág.
Összepakoltam a táskám aztán kimentem. Anyám autót mosott de mielött moshatott volna Hunor szórakozott egy kicsit a slaggal XD.
Aztán játszottunk jobban mondva futkoztunk. Jó sokat. Egyszer-kétszer megálltam behívtam Hunort és gyönyörűűűen bejött. Bár ma játék közben akárhányszor behívtam nagyon jól bejött, bármilyen helyzetben is volt.
Aztán a teraszon gyakoroltam vele. Változtattam a szemkontaktus hangjelén és nagyon jól reagált rá. Nekem is könnyebb ez most. A többi feladat is megy és az imént említett szemkontaktus is látványosan fejlődött. Aztán megint volt futkosás, simogatás /3 kutyát egyszerre, Totó a kerítésnél fülelt valamit/ Aztán Hunor ölembe mászós pillanatai. Nem jön rá hogy nem fér el...ha rá is jön nem érdekli ő akkor is bele akar feküdni az ölembe. Ami aranyos addig amig el nem zsibbadok XD.
Mint már említettem anyám autót mosott. Proszivózás után tette be a szőnyegeket az autóba Hunor pedig önkényesen befeküdt az ülésre és csak jutalomfalattal lehetett kicsalogatni XD.
Összeségében tök jó napunk volt. Holnap pedig az interspárnál lesz kuytaszépségverseny /megyünk rá/ meg valami vadászkutya bemutató. Arra kiváncsi leszek. Remélem agaras lesz. Kuytaszépségverseny meg tök jó buli XD. Nekem Hunor a legszebb vajon a bíráknak melyik kutya?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése