2010. október 17., vasárnap

Asztal, kúszó , ugrás és játék

Most hétvégén nem mentünk Hunorral a nagymamámhoz hanem itthonról vitt el minket anyukám a kutyaoviba.
Hétkor szokás szerint felébredtem. Öszsekészítettem az ipari mennyiségü jutalomfalatot /ami tényleg egy kicsit sok lett így el sem fogyott./ aztán elindultunk. A benzinkútnál az egyik ismerősünk volt és mondta h milyen szép agár.
Lassan odaértünk, hát ideje volt mert Hunornak már igencsak fogytán volt a türelme. Egyébként azt hittem h a ma rossz napja van. De tévedtem. Mielött bementünk gyakoroltam vele egy kicsi szemkontaktust. Meg futottam vele két kis kört XD. Amiből adódott hogy ő nem fáradt le csak én. Bementünk és megint megvolt a csoportbontás. Kivételesen a nagycsoport került leghátulra. Először elengedtük őket aztán volt egy csoportos behívás majd megint mehettek. Nagyon jól elfutkorászott a Bodza nevü labradorral és egy németjuhásszal. Egy border collie igen provokálta de nem foglalkozott vele. Aztán megint volt behívás és két csoportra osztódtunk. Mi az egyesbe kerültünk ahol a sétáltatás volt terítéken. Hunor szépen ment bármiylen tempóba és bármerre is fordultunk. Mintha megérezte volna merre akarok  menni. Aztán átmentünk az asztalhoz. Egyszerüen annyi volt a feladat hogy fel kelett léptetni rá a kutyát magyarul hogy álljon rajta. Hunor minden hajcihő nélkül megcsinálta mintha észre sem vette volna hogy ez most egy akadály. Aztán volt megint egy elengedés, behívás majd megfogás. Érdekes módon ma minden behívásnál csak párszor mondtam a nevét és bejött. Aztán a sima lábnál követés volt ahol már a hunor kicsit unta magát vagy elfáradt. Ezek után egyesült a csapat és ültetés majd fektetés volt. Aki tudta kutyáját fektetni az átment a másik térfélre. Felállítottak még az egyik elengedéskor egy kúszót meg egy kis akadályt /amikor cipelték a kúszót már bele akart menni a drága XD/ nah szóval elmentünk oda. Először visszafordult a kúszóban, majd megint és kivül jött végül harmadikra szépen végigment és a nagyon pici ugróakadályt is teljesítette. Utánna jött az hogy az asztalt is bevontuk. Asztalra fel, ültetés majd póráz lecsatolása. Eddig ment ám a kúszónál megint adódtak gondok. Úgy tünt h ehhez már nem füllik a foga de kiderült hogy csak én nem ovltam elég lelkes mert amikor nagyon szurkoltam neki, nagyon mondtam h jöjjön akkor végigszáguldozott a kúszón majd helyből az akadály nagyobb részét átugrotta /átmentem a másik oldalára és kicsit megkeveredett hogy most mit kell csinálnia/ Végül egy palánkos behívás aminél megint agár sebességre kapcsolt.
Most nem az az oktató volt akivel az utóbbi két alkalomkor voltunk de nem volt vele/velük gondunk. Sőt Hunornak nagyon is szinpatikusak voltak. Megint mindenkivel ismerkedni akart XD.
Egyébként most sok volt az új kutya. Volt sharpei, több border collie a mis csoportunkban valamilyen buldog szerü kutyus aki egyszerüen tündéri volt.  Mindenkivel barátkozni akart, jól megvolt a többi kutyával, és alapvetően engedelmeskedett is a gazdájának bár voltak alkalmi süket periódusai. No meg volt kaukázusi és egy collie /skót juhász/ Nah mármost a collie 9 hónapos volt de behivni egyáltalán nem tudták, az ül parancsot nem ismerte, sétálni sem tudott /sőt futtatóssal hozták/ és már jelenteztek is az alapfoku tanfolyamra amit én nem tartottam jó ötletnek de hát ők tudják. Meg mondjuk a kiscsaj elég érdekesen akarta rávenni a kutyát h feküdjön le: ütögette a földet...
A kau is tök édi volt olyan kis bolyhos drága az asztalról alig mert lejönni.
Büszke vagyok újfent Hunorra. Ügyes volt.
Hazafelé bementünk a fressnapf-ba. Hát nem mi voltunk az egyetlenek akik kutyaoviból hazafelé beugrottak a fressibe. Nagy sikere volt Hunorkának és mindenki aki régebben látta megjegyezte hogy miylen nagyra nőtt. Az egyik eladó elsütöte a másik eladónak hogy nem-e akarja a nyulát megfuttatni XD nem értette miért kérdezi ezt aztán meglátta a hunort és leesett neki XD. Halálos volt. Aztán jövünk ki a fressiből és szálnak ilyen tyúk nagyságu varjak én kis naív kutyám úgy nézte őket mint aki bármelyik pillanatban rá akarja vetni magát rájuk. Igen ám de a repüléssel nem számolt.
Hazafelé egész úton aludt és úgy ovlt a feje ha jobban elbóbiskolt lecsuszott az ülésről. Drágaság :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése