2010. október 9., szombat

Nekem akkor is ő a legszebb


Nos hát mint tegnap említettem ma az intersparnal volt/van az állatok világnapja alkalmából mindenféle kutyás program. Már 11-re ott ovltunk és láttunk egy drótos magyar vizslás rövidke bemutatót. Apport, lábnál követés, menet közben ültetés, fektetés, keresés. Közben beneveztünk a kutyaszépségversenyre. A bemutató után csak vártunk és vártunk. Nem kis csúszással kezdődött a verseny. 15-16 kuyta jelentkezett töbnyire terrier keverékek, parson és jack russel valamnt Boxer és mi. Természetesen mi voltunk az egyetlen agarasok. Először felálltunk sorba, aztán körbe körbe járás, majd egy sorba megállás és végül de nem utolsó sorban egyenes vonalu mozgatás. Mi ovltunk az első és persze tudtam mit ért ez alatt. Hunor eszméletlenül szépen ment. Egyenes vonalba, bevágtázás nélkül, lehajolás nélkül, laza pórázzal. Resze volt olyan kuyta aki végig ugrált a gazdájára, meg olyan is aki félig bedölve a hámjába /oldal felé húzva/ ment. A kis jack russel nayon aranyos volt és okos is. Jött az eredményhirdetés: Első lett egy tacsi /a hámba belefekvős/ a második egy boxer a harmadik meg egy jó hosszú bundás terrier keverék. Lényegében ahogy kivettem a mozgást, ak uyta zsépségét és az együtműködést is néték a gazdival. Bár a végeredményen ez nem túlzottan jelentkezett. Viszont pozitívum hogy senki nem ment el üres kézzel. Nha nem értünk el helezést kaptunk egy sipolós játkot és kutya jutflt /nem oylant amit én használok de biztos el fog fogni XD/
Közben egybként hallgatóztam h miylen megjegyzéseket tesznek az én drága agaramra:
- miylen feje van ennek ak utyának?
Az egyik bíra:
- jaj de szépen mozog
Járókelő
- ez egy agár a jobik fajta
kislány:
- jaj de okos és milyen szép színe van
Szóval többnyire jókat kapunk. Aminek örülök mert szerintem csak jót lehet róla mondani XD. Az hogy meg olyan a feje mint egy torpedó /torpi fejXD/ fajtajelleg.
Összeségében elégedett vagyok vele és zstem a közeljövőben /a télen/ nem nagyon lesz többet iylen. Aminek nagyon örülök hogy ilyen szép az idő! Remélem holnap reggel is iylen lesz his Kutyaoviiii :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése