2010. október 4., hétfő

Gazdi féle műnyúl

Reggel hál' égnek nem volt semmi gond. Még csak fel sem ugrott a drágaságom.
Délután: korábban jöttünk haza mert anyukám szabadságon volt. Megetettem Hunort és mivel a bébikaja kifogyott kapott bele egy kis tejet. Utánna tanultam, összeraktam a jutalomfalatokat.
Beengedtem és a szobámban gyakoroltuk a szemkontaktust hagra. A kutyasuliban mondták hogy hangjelre tudjon figyelni a kutya úgy hogy ze a hangjel nem a neve. Egy ideig eltartott mire megtaláltam azt a hangot ami jó. Hamar öszse is kötötte a kettőt és a végére már hadonászhattam melette a jutalomfalattal is, kizárólag a szememre öszpontosított. Nagyon jó volt látni. Ülnél is, feksziknél is és maradnál is. Felnél még nem sikerült de ennyivel tökéletesen elégedett vagyok egyenlőre. Bent egyk iscit játszottam vele. Nyugisan játszott és hagyta levenni a játékát. Majd egy kicsit masszíroztam XD. Nem profeszsionális kuytamasszázs csak iylen házi de élvezte nagyon.
Ezek után kimentünk. A póráz végére rákötöttem egy rongyot úgy hogy le tudják szedni de nem olyan könnyen. Persze ez legjobban Hunor érdeklődését keltette fel. De volt olyan hogy annyit lehetet látni, hogy én futok, utánnam a rongydarab utánna meg négy kutya vágtázik XD. Érdekes látvány lehetett.
Egyzser kétszer behívtam, de először megitn rájött az ugathatnék és egyszerüen nem rézékeli hogy hívom. De aztán utánna kétszer is elég jól bejött játék közben is. Szal van hogy megy van hogy nem. Meglátjuk majd finomabb jutalomfalattal.
Egyébként mindig elengedi azaz odaadja nekem a rongyot ha kérem tőle. Ami egy pozitívum.
Jah igen ettem szőlőt és direkt hagytam a kutyának is. :D
A képek a zarándokút az állatokért végállomásán készültek. Nem én készítettem őket..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése