2010. október 5., kedd

A falu látványossága XD

Reggel Hunor nagyon okos volt. Nem dörömbölt, egyből kiment szóra, a kapunyitáskor odajöttek hozzám, nyugodtan be tudtam csuki a kaput.
Délután hazajöttünk megetettem az ebet aztán tanultam. Majd kimentem vele az utcára. Bárki eljött melettünk jó nagyot nézett hogy mi ez a kattogó hang meg hogy mit csinálok ak utyával. Főleg a gyerekek. De csak messziről néztek. Alapgyakorlatok után jöhetett a szemkontaktus hangra. Lehetett kutyaugatás vagy fej felett lévő jutalomfalat mindenre tudott figyelni. Aminek igggggen nagyon örültem. Felvezetős futás megy egész szépen ha rájön mit is akarok tőle.
Bementünk és jöhetett a játék! Ronygoztunk sokat és néha hagytam hadd huzóckodjanak. Amikor nem volt hunornál rongy behívtam és nagy meglepetésemrej ött is egyből. Sőt még ugatás közben is egyzser jött. Ha szabad volt a rongy akkor inkább azt kihasználta.
A nagy huzóckodásban valószinüleg az egyik foga kiesett és vérzett az ínye de hamar elállt. Mostam le kitn a kezem és odajön a Hunor majd kézből itattam XD. Tök cuki volt.
Más: Bundi és Totó közt sok a konfliktus mostanában. Kaja közben már képes vagyok leállítani de nem tudni mikor tesz a Totó olyat ami a Bundinak nem tetszik. A Totó meg nem tanul az esetekből. De persze egy-egy ilyen után jön hozzánk nyüszögve. Remélem csak most nincs jó napjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése