2010. október 23., szombat

Láb vadászat és alvás avagy mi történt az utóbbi napokban

Hunorral gyakorolgatunk rendszeresen. Voltunk az udvaron gyakorolni is és az utcán is. Rájöttem hogy a lábhoz tanításhoz elengedhetetlen a póráz hogy tökéletes legyen ne csak ilyen hébe-hóba lábhoz jövetel. Szóval pórázzal már nággyon szépen megy. A jutalomfalatot és  korrigálást is használom és jó koktélnak tűnik a kettő mert a tegnapi gyakorlás végén már gyönyörűen ment.
Gyakorlás után bent behívogattam és jött rendesen. Az utóbbi kifutás a kapun óta egyszer megint kifutott és nem lehetett behívni rendesen de valahogy iskerült megfognom. Aztán gyakorolgattuk ezt az egész ajtón NEM kimenést. Úgy tűnik megy csak néha meg kell erősíteni benne.
Aztán ezek után behívtam a házba a drágámat. Odaadtam neki az autóját és TV-ztünk. Sikerült fotón megörökíteni Hunor elmélyült nézését. Azán amikor megunta mind a sipolós autót mind pedig a Tv-t a lábujjaim ill. a zoknim vette célba. Rólam tudni kell hogy baromira csikis vagyok és a Hunor meg kifejlesztette azt hogy úgy tudja a lábam rágni hogy egyszerüen képtelen vagyok rászólni mert elröhögöm XD. Egyenlőre még nem szakadt ki zoknim. Ami elég érdekes de megcsinálta az agaram. Miután a lábamat sikerült magam alá húznom hogy ne férjen hozzá célba vette az iskolatáskám majd a telefontokom, a távirányítót, az ágyam matracának széllét, egy 20 ft-ost, a kutyás könyvem, végül a telefonomat. Miután midnegyiknél nem egyszer elhangzott a nem szabad parancs levettem neki totó játékait. A magenta színü labdát és egy iylen csont szerü izét amit rághat. Bármíly hihetetlen a magenta labad jobban bejött neki. Kábé fél óráig rágta pedig nem is sipol és csúszik. Nagyon aranyosan eljátszott vele. Ezek után elővettem egy párnát és lefeküdtem a szőnyegre TV-zni. Hál' égnek megint Csodálatos kutyadoki ismétlés ment. Hunor is elaludt melettem ahogy nyugodtan simogattam. Aztán mikor vége volt a hiradónak is elővettem egy vonalzót /nem akartam kimenni a mérőszallagért/ és megmértam az elnyúltan fekvő kutyát
Orra hegyétől a farka tövéig: 80 cm hosszú
Farka: 45cm hoszsú
Ezek olyan körübelüli értékek de közel vannak az igaszsághoz. Egyébként észrevettem hogy kiskora óta sokat nőtt a stopja ami jó mert már nem olyan finom vonalú az orra.
No meg még mire jó egy alvó kutya? Hát a fogait megnézni. Gyönyörü kis fogsora van és a fogai többségét már leváltotta de az egyik régi szemfoga még nem esett ki. De a maradandó foga megm ár oylan hosszu mint a másik xD. Tehát egyik oldalon felül jelenleg dupla szemfoga van. Bizonyára a közeljövőben kiesik az is. Még rájöttem valamire. a kutyáink kifutásának okára /nyitott kapunál/
1. a zsomszéd tacsi álaldóna hergeli őket mert amaz kiszökik. Egész nap az utcán kódorog.
2. mostohaapám nem érdemelte ki a hunor tiszteletét. Hisz egy Magyar agárnak el kell nyerni a tiszteletét. Én és anyám viszont kiérdemelték ezt a bizonyos tiszteletet.
Ma pedig megyünk barátnőmhöz a lovardába. Hunort lovakhoz zsoktatjuk persze kizárólag pórázon és elsétálunk egyet terepre is mivel én vagyok a fotós :)
A képen Hunor növekedését láthatjátok az első naptól nálunk a mostani nagyságáig. Látzsik hogy komolyabban néz ki és nem oylan csontos már. A hátsó combján szépen alakulgatnak az izmai és némileg más szine is van bár lehet hogy cska a fényviszonyok másak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése