2010. október 2., szombat

Zarándokút az állatokért

Ma reggel megérkeztünk nagymamámhoz/apukámhoz. Hunort márm int családtagot fogadtak a Zizy-ék. El is engedtem rendesen. Ellopott egyszer egy cipőt de egyébként elvolt. Viszont be kell zárni a kennelbe különben nem nyugszik el soha.
Szereti a házikóját mindig egyből bemegy,
Ami a behívást ilelti ma is néha rájött a "csak azért sem megyek oda" szindróma de volt hogy szépen jött. Sőt amikor csak úgy mondom a világba hogy Hunoooor gyereeeee! akkor meg szágult 60km/h-val.
Nah aztán14:00-kor leindultunk a főtérre. Olyan szépen beszáll már a kocsiba segíteni nem nagyon kell neki.
Odaértem, találkoztam unokanővéremmel és Snoopy-val a beagle-lel. Álldogáltunk és zsépen jöttek egyre többen is. Amíg unatkoztunk megcsináltattam Hunorral a feldatokat amiket eddig tud. Minden figyelemhiány nélkül megcsinálta őket.
Volt ott minden a keveréktől a foxin át a szamojédig minden. Szép kis tárasaság jött össze. Elindultunk és a templomnál megáldotta a kutyákat a pap. Ez tavaly is így volt. Aztán végigsétáltunk a városon. Hunor nagyon okos volt. Sokan csodáloztak hogy ilyen fiatal és ilyen szépen sétál. Hát igyekszem XD.
3,6 km-es túránk a kutyasulinál ért véget. Ott is mindent megcsinált és amenynire lehetett a pórázon próbáltam a behívást amikor épp szaglászott. Ment mondjuk rá.
Futkoztam vele, fényképeztem meg midnen.
Egyszer odajön egy kislány:
-elvihetem a kutyádat? * tágra nyílnak a szemeim*
- miért?
- felvinni a rámpára!
-bocs de nem.
Egy az hogy világosan meg ovlt mondva hoyg ne engedje el senki a kutyáját am ásik meg hogy a rámpa le is volt zárva. De mindenki még kölyök kutyát is menettek rajta. Hát ha egy csontörést akarnak csak tessék.
Egyébként jóvolt szépvolt de hosszú volt. Hunor hulla lett a végére.
Ami am ás kuytákal való viselkedését ilelti: az elején megint volt kapkodás de hamar elább hagyott. Utánna már szaglászott és hagyta magát szagolgatni.
A legjobb az volt hogy a kezünkbe nyomtak egy csomó zászlót. Ilyen fogadj örökbe zászlót. Hunor onnatól fogva azt megakarta enni. Oda kelett adnom unokanővéremnek mert még a végén megeszi tényleg xD.
Mindent összevetve Hunor okos volt, holnap legalább nem lesz annyira új a terep a kuytasuliba neki, le tudtam fárasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése