2010. október 3., vasárnap

Agilitys kutyaovi

Hát a tegnapi séta után stig aludt Hunor. Este felébredt kapott kaját játszottam vele, de nem iskerült kellőképp lefárasztani és reggel fél hatkor énekelt /bá rmondjuk azért mert az utcán mentek valakik és a Gina is ugatott ezerrel/
Reggel kijövök egy csomó papucs széthordva /kiengedte nagymamám/. Igen ám de mé apámékhoz is bezsökött /könnyen nyílik az ajtó/.
Szóval nagyon elemében volt. De sikerütl azért egy kicsit lefárasztani.
Elmentünk a kuytasuliba. Rengetegen voltak és az elején két részre osztották a társaságot: kiscsoportosok és nagycsoportosok. Mi a nagyba kerültünk. Első feladat volt hogy az oktató megfogta a kutyát, át kelett futni a pálya másik felére és utánna utánnunk engedte. Hunort egy kicsit megint meg kelett lökni XD.
Aztán elengedtük őket és két behívás volt. Egyszer el lehetett engedni másodszorra pedig pórázra vettük őket. Hunor az utolsó között ugyan de odajött hozzám mind a kétszer. Utánna a nagycsoportosokat is két csapatra osztották.
Először a klikkerről volt szó aztán h a név kimondása nélkül tudjuk a kutyák figyelmét felhívni és ne nézegessen. Elég jól ment.
Utánna helyet cserélt a két csoport és mentünk a másik oktatóhoz ahol a lábnál követés volt a tananyag. Hunorral semmi god nem volt zsépen csinálta. Volt viszont egy staffordshire vagy millen kutya aki olyan domináns volt hogy húúúú. Még az oktatót is lepisilte. Meg rángatta a gazdáját.
Aztáán jött a legjobb rész. Alig hidtem a fülemnek! Kúszózni fogunk!!! Mi jöttünk és megfogta za oktató a hunort én meg hívtam. Minden félelem és gondolodás nélkül átment rajta. Olyan boldog voltam. Utánan mentünk még egyszer de már tudta mit kell csinálni és szépen jött át még akkor is amikor nem voltam a kúszó másik végénél.
Megint helyet cserél a két csoport és mentünk a rámpára. Elmagyarázták hogy mi ez, mi a zóna /amit én már tudok xD/ és 3. ként jöttünk. Hunor felment aztán leugrott. Ezt megcsinálta kétszer és harmadszorra mikor négy lábbal fnet állt adtam neki jutfalt és utánna már szépen lassan végig jött. ÁÁÁ itt is nagyon örültem. No meg megigérték hogy következő alkalommal is lesz ilyen.
Végül egy palánk mögé bújásos behívás volt. Ugyan olyan mint az elején csak most el kelett bújni. Hunort megint egy kicsit motiválni kelett de aztán agár sebességgel vágtázott felém.
Összegzés: rengeteg kuyta volt, a behívásos kilengésen kívül minden szépen ment, Hunor nem volt antiszociális de az egyik oktató az vot akit én nagon nem csípek. A Hunorral nem csinált semmit de elég durván csinált néha dolgokat, nem csoda h kutyaharapás miatt be van kötve az egyik keze.
Imádom Hunrot de a koncentráción és a behíváson kell most finomítanunk. De alapvetően javulunk, javulunk.
/Képet sajnos nem tudtam csinálni, kinek van arar ideje?XD/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése