2010. október 13., szerda

Agár hiszti

Reggel Hunor be volt kattanva. Bejött a házba, elvitte anyám kispárnáját, nem ment ki neki. Nekem viszont kiment szóval jópont. A kapun nem futott ki és nem is ugrott rám.
Délután amikor hazaértünk várt az ajtóba. Bundi megint kiugrott a kenneléből Aranka meg szegény csak ugatott. Kapott kaját aztán tanultam meg ilyenek. Előkészítettem a tanítást és beengedtem. Az Érint! már nagyon jól megy. Le a kalappal elötte, nagyon szépen csinálja. A többi is okés a maradon még dolgozni kell.
Aztán gyakorlás után elővettem a sipolós autót. Nagyon arin eljátszott vele közben az ereszd és a tiéd-et gyakoroltuk. Nincs vele gond csak aztán nagyon bepörgött és engem is el kezdett harapbálni. Csak úgy tudtam leállítani hogy felálltam és amikor megpróbált belecsípni a lábamba mondtam neki h nem szabad. Aztán levágott egy olyan jelenséget amit én csak "agár hisztinek" hívok. Tehát ez abból áll hogy kúszik a padlón az oldalán próbál ide oda harapdálni a levegőben, rugdás a hátsó lábával és egyet vagy többett vakkant. Azért hívom így általánosságban ennek mert láttam egy vidit egy whippettről és hajszál pontosan ugyan ezt csinálta. De persze ez után lenyugodott és visszakapta az autóját. Simogattam még egy kicsit aztán egy jutalomfalattal kivezettem.
Egyébként a füle még mindig úgy áll XD. De talán már megint nem olyan vészes.  A másik dolog hoyg végre megint van bébitápszer szóval megint adhatok neki reggel meg este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése