2010. október 30., szombat

Sikerek és jó pillanatok

A héten a náthám némileg hátráltatott a normális gyakorlásban. Normális gyakorlás alatt a kintit értem. A lábhozt nem tudtam gyakorolni csupán tegnap.
De kezdjük az elmúlt napokkal. Bent a szobámban gyakoroltunk midnen nap bár ezek a gyakorlások nem voltak túl hosszúak ami jó is mert így nem unta meg a Hunor. Arra gondoltam ha már be kényszerülünk és a lábhoz ittbent úgysem sikerül, megtanítom neki a forogot amit már régebben elkezdtem de aztán nem igazán tanítottam neki mert ovltak fontosabb dolgok is. Ám a héten sikerült időt és energiát szánni rá. Ami a címben lévő sikert ilelti elmondhatom hogy jelre illetve hangra - rávezetés nélkül - megtesz egy kört. Ami távolt áll a piruettől hisz elég nagy kört ír le de megcsinálja. Bent nem volt túl nagy a lelkesedése de tegnap az utsán igen aranyos volt.
Ami a tegnapot illeti életem egyik ha nem a legborzalmasabb napja volt. Hogy jön ez ide? midnjárt kifejtem. Angolon egymástól kellet kérdeznünk szabadidős dolgokról. Rám ak övetkező kérdés jutott /angolul persze/ milyen sportokat űzök. Mivel jelenleg semmi olyan sportot nem űzök amit mondhattam volna arra jutottam hogy, mivel Totóval cani crossoztam egyzser kétszer azt mondom. A tanár néz nagy szemekkel, én megk ifejtem hogy mi is ez. A következő kijelentése hogy: az nem sport....
Mivan? Minimum 3 km futás terepen kutyával mióta NEM sport? Ezen nagyon fennakadtam.
Oké hogy nem vagyok profi de viszont tudom milyen. Egyértelmüen mondhatom hogy Sport!
Erre a tanár hogy ő valami olimpiai sportágra gondolt, vagy focira és hasonlókra. Meg, hogy még a sakk is sport de a kutyás dolgok nem. Fúúú
Nah de délutánra lenyugodtam XD. Mivel szünet lesz és agyam az agyhalál széllén táncolt kimentem a Hunorral az utcába gyakorolni. Az a meglepetés ért hogy a kapun való kimenetelkor nem kelett közelharcot vivnom a többi ebbel.
Kint először átvettük az ül, fekszik, fel, érint, szemkontaktus, marad. Ez utóbbi kezd nagyon menni. Aztán a Lábhoz! következett. Párszor fel-le járkáltam és a végén már a pórázzal nem is igen kelett korrigálni. Ami a kézjelet illeti: háááát eddig uyge aj utalomfalat egyre feljeb került, és úgy tűnik hogy van hogy a szemembe néz. DE a jutalomfalattal együt ta kezemet is magasan tartom /nem azt amelyikbe a póráz is van/ így nem igazán tudom hogy, hogy lehetne valami épértelmü kézjelet kitalálni. Hát ha jobban tudja majd meglátjuk.  Aztán a forogot is megcsináltattam vele egyszer-kétszer és igen ment neki xD. Bár megismétlem: egyenlőre csak egy.
Minden nap gyakorlás után TV-ztünk. Hol több ideig hol kevesebb ideig. Volt játék, 10 percig folyamatos (!) TVzés, Cesar millan nézés, tükörkép lesegetés, csokilopkodás /persze csak a becsomagoltat és le is vettem tőle/ és a legjobb hogy amikor aludt akkor lehetőleg valamilye rajtam volt. Fej, láb - ezek ovltak a jellemzők-  közben pedig vagy tv-ztem és úgy simogattam, vagy olvastam és úgy simogattam.
Az olvasásról jut eszembe. Aki szereti a regényeket, amibe egyk is fantasy is van ugyanakkor farkasok is. Csak jaánlani tudom Maggie Stiefvater: Shiver, és Linger címü könyveit. Én még csak a Shivert olvastam de rendkívül jó könyv. Ha az ember megunja a lexikonokat XD.
Hogy őszinte legyek kicsit jó értelemben furcsa volt farkasos könyvet olvasni egy nem is olyan távoli rokonnal.
Totó:
Édes kis szemem fénye. A 2.. Minden este bent pillézik a szobámban vagy a helyén. Állatlában az idő nagy részét alvással illetve a macska szerü tisztogatással tölti.
Egyik nap gyakoroltam vele is amikor  volt épértelmü jutalomfalatom.
Hát minden nagyon szépen ment neki. A beng halálosan cuki, a lábszallom is kivánló. Irtóóó jóó. MMidnent úgy csinált hogy a konyhán voltunk és anyám és mostohaapám is. Nem terelődött el a figyelme és a pitizést is kifigurázta. A lábait emelgette XD. Olyan édes volt hogy majd' elolvadtam.
Szóval voltak cukibbnál cukibb pillanatok a héten :)

2 megjegyzés:

  1. Még hogy a canicross nem sport... Ha a futás meg a kerékpározás az, akkor már alapból annak kéne számítania. Ráadásul van képe azt mondani, hogy a kutyával nem számít semmi sportnak. Hát egyszer próbáljon ki bármit (agility, DD stb.), és meglátjuk, mennyire fárad ki tőle... Mondjuk az ilyenen jót lehet röhögni, mert elég szegényes lehet a gondolkodásmódja, elképzelése sincs róla, hogy mi mindenből marad ki ilyen felfogással. Hát mi jó pár évvel fiatalabbként "gazdagabbak" vagyunk nála már most, az tuti:)
    Nem szoktál videót készíteni Hunorékról? Helyesek lehetnek Totóval, ahogy trükköznek:)

    VálaszTörlés
  2. Hát a hunoroshoz most csinálom a videóanyagot, a totóshoz mostanába nem csináltam de lehet hogy csinálok egy vegyes vidit XD. Totónak már van egypár videója. Trükkös is.
    Ami a tanárt illeti: hát jah totálisan hülye. Ráadásul uyge kaik kutyát tartanak több ideig élnek mint azok akik nem XD

    VálaszTörlés