2010. október 10., vasárnap

Kutyaovis bemutató kutya

Igen máma reggel csodás napra virradt. Süt a nap, Hunor nem ébresztette fel az egész utcát bár a reggeli cipőlopás ma sem maradt el. Itthon gyakoroltam vele egy kicsit a behívást meg a szemkontaktust de tényleg csak egy-kétszer.
Beültünk az autóba és elindultunk. Hunor olyan aranyosan nézegett ki, nyujtogatta a nyakát édes volt XD. Épp multkor modtam vaakinek hogy Hunor miylen szépen tűri a kocsikázást.
Majdnem elfelejtetem megint. Tegnap az intersparnal eltörött a nyakörvünk csatja de valahoyg iskerült megoldani arar az időre. Még jó hogy a Ginának vannak kinőtt nyakörvei. Egy feketét tettem rá a Hunorra ami bélelt, nem müanyagcsattos, bőr és a varrása fehér. Nem kellett rá új luk de kicsatolás nélkül rá tudom huzni. Hál' égnek lefelé már ki kell csatolni.
Odaérkeztünk és amíg vártunk Hunor okos volt ügyes és csak agyon tudom dicsérni. Kis csúszással elindultunk a placcra be. Annyian voltunk ogy a nagycsoportot is két részre és a kiscsoportot is két részre osztották. Először volt egy pórázos behívás /oktató megfogja ak uytát, én elfutok és utánnam engedi/ ez eddig nem nagyon ment de ma az én kis agaram magasabb sebességre kapcsolt. Aztán a nagycsoport felét is tovább osztották klikkeresre és nem klikkeresre. A nem klikkeresek kúszóztak a klikkeresek az érintést tanulták. Ami annyiból áll ha ak uyta megérinti a kezed amibe nincs jutfal akkro klikk és azzal adod neki a jutfalt. Nagyon szépen ment főleg hogy az oktató a Hunort kérte el bemutatni a gyakorlatot. /ez egyébként az az oktató akit csípek mert jófej/
Aztán a marad jött. Hunor már bizonyos szintig tudja de az oktató ezt nem tudta és megint Hunort kérte el bemutatni a gyakorlatot. Nagyon szépen megcsinálta.
Utánna volt elengedés, behívás, elengedés. Öszseségében bejött de egyszer elkezdett egy bullterrierrel játszani és akkor kicsit sokára jött oda. gébként már nagyon jól elvan midnen kutyával. Játszik velük meg már az ugatásról is kezd leszokni.
Aztán jött a lábnál követés ami ment megint bár volt aki jobban teljesített nálunk.
Végül de nem utolsó sorba a pallóra kelett flevezetni ak uytát mai nem ment sajnos most. Viszont amíg a többiek átmentek addig én kúszóztam vele egyet. Először bement és a felénél megfodrult de aztán beküldtem ment benne és a végénél találkoztunk. Aminek nagyon örülteeem.
végül egy palánkos behívás. Ugyanaz mitn az elején csak elbújik mindenki a balánk mögé. Hú hát attól függetlenül hogy hunor már kicsit fáradt volt fele annyi idő alatt lesprintelte a távot mint a többi kutya. Öröm volt nézni!
Egyébként közben megérdeklődtem az alap tanfolyamot és egyhetes szünetekkel indulnak. midnen héten két alkalom 7 hónapos kor felett. Tavasszal tervezek elmenni de majd a fuvarokat valahogy meg kell oldanom. A másik amit megérdeklődtem hogy majd ha lejön az ideje agilityzni tudnék-e a hunorral és azt mondta h semmi akadálya. Csak ugye jó nagy akadályok lesznek neki. De agárral simán lehet. Hát remélem alap után engednek :D de azért ez még messze van.
Gondolom rájöttetek miért lett a cikk címe h Kutyaovis bemutató kutya: mert a legtöbb feladatot vele mutatta meg az oktató és utolsó palánkos behívás után mondt ezt h a hunorral fogja bemutatni a dolgoat.
Öszseségében: büszke vagyok Hunorra ma gyönyörüen teljesített.
Megjegyzés: ilaltos jutalomfalatot venni pl: parizer vagy valami hasonló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése