2010. október 6., szerda

Hunor és Totó gyakorlás

Ma reggel nem volt dörömbölés ismét. Legalább is nem hallodtam. Kimenn isme akartak bár nem adtunk nekik lehetőséget /a kappunálXD/
Délután hazajöttünk. Kezemben egy levél, nyitom ki a kiskaput hát nem rá kell szólnom az ebemre hogy ne rágja meg az iratot? XD
Adtam neki kaját. Egyre nyugodtabban várja, hogy letegyem és hogy odaengedjem. Rágni viszont szerintem nem túl sokat rág.
Tanultam meg mindent aztán  teraszra kimentem gyakorolni. /Esőre állt az idő és csöpögött is egy kicsit/ először Hunorral gyakoroltam. Minden szépen megy. Szemkontaktus hangra meszsebről is és úgy hogy kaja van a földön is. Parancs kiadásakor még nem mindig de javul. A külömböző hangoknál viszont szintén szépen megy.
Totó-s gyakorlás: imádom ahoyg várja h kiadjam a parancsot, noha nem a szemembe néz. A forog, pörög fejbillentésre megy, a benget igen cukin túljátsza XD. A körbe is megy hangra a szlalom meg igen szép. Pacsi helyett állandóan pitizni akar de kakor nem kap jutalomfalatot. A gurult megcsinálta ezen a kemény kövön is. Bár ritkán gyakorlok vele és nem sokat emlegetem, minden este alszik bent egy órácskát, van vele ofglalkozva csak a gyakorlások gyakorisága ritkult, mert mostanában ritkán van a kis csont alaku jutalomfalat amit Totóka úgy szeret,
Utánna eldobtam nekik fadarabot és egy rongyot midn ak étszer közben behívtam a hunort és ismét még rongycibálás közben is iskerült behívnom holott tudta hogy csak egy nagy adag simit kap nem pedig jutalomfalatot. Úgy érzem kezd a régi behívási szintre kerülni, bárm odnom nem játszottam sokat velük. Kicsit ilyenkor büntudatom van, amikor nem iskerül annyit játszani velük csak mert fázok, vagy mert csak papucs van rajtam és irtó vizes a fű. Bár ma elegem ovlt a vízből mert a tesiöltözőbe csőtörés volt és rendesen eláztak a cuccaim. De majd remélhetőleg sikerül többet játszanom velük holnap.
A képről: nagyon szeretem ezt a képet szerintem gyönyörü rajta Hunor. Olyan szépen áll rajta és fenséges :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése