2010. október 19., kedd

A reggeli FOGás

Hát a reggel nem indult szokványosan jobban mondva a reggel második fele. Mielött lementünk ovlna Hunorka vígan beslisszant a házba. Mire betettem a cuccaim a kocsiba vígan randalírozott körbe-körbe egy a székről elvett párnával a szájában. Miután odajött hozzám és az ereszd parancsal odaadta az áldozatát kerestem neki jutalomfalatot. Közben a kuyta nézem hogy valamit rág majd leesik a földre. Hát jó majd késöbb megnézem. Kivittem és megnéztem a koppanó dolgot. Hát egy tökéletesen ép hátsó rágó fog volt az. Nos egyből lemostam és betettem a szobámba az asztalra
Délután Hunorka kitörő örömmel és fejére felbillent füllel köszöntött minket. A növésnek tulajdonítom be za újabb idétlen kinézetet. Adtam neki szokásosan kaját.
Rá egy másfél órára vágtam parizert és behívtam gyakorolni. jó hír hogy már megyegetni kezd úgy is hogy nem éri el a jutalomfalatot de látja és jön melettem. A többi megm idnen jól megy bár ma nem merültünk annyira el benne. Hadd dolgozza csak fel az agya a lábhoz!t
Utánna negyed órás Dia-Hunor foglalkozás következett. Volt TV-nézés tartóssan ismét. De tényleg ma is nagyon elmerült benne. Imádom amikor TV-zik. Meg persze a szokásos extra sipolós autózás. Ami furcsa volt /jó értelemben/ hogy míg én néztem a Tv-t hallodtam hogy sipol és egyszer csak abbahagyódik a sipolás. Hátranézek és az agaram a gyönyörü barna szemeivel néz rám fél percen keresztül majd folytatja a rágást. Ezt vagy 5-6 szor megcsinálta. Imááádom :)
Ha már reggel is fogakkal voltam elfoglalva sikerült most is megnéznem a fogsorát és szépen leváltotta az első fogait és nőnek rendesen. Jó nagy fogai vannak és a szemfoga sem lesz kissebb. Gyönyörü szép fehér és jó ránézni. Remélem hasonló lesz mint a Bundinak. Neki van a legeslegszebb protkója xD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése