2010. december 6., hétfő

A legjobb mellékszereplőnek járó Oscar-díj

Tegnap egész nap bécsben voltam. Sok kutyulit láttunk és volt egy-pár kaiket iylen kis kocsikban vittek. Gondolom hogy azért, mert csak ott veszik ki ahol nincsen felsózva az út. Láttam egy ölbe vitt pomerániai törpespitz-et hát majdnem elolvadtam. Vízálló, drab kis dzsekije volt. Jah és sok golden volt a tömegbe. Szegények, de milyen alacsonyak voltak! Jah egyébként vettem egy plüss kutyust kulcstartóra piros kockás kendővel. Töök Hunor xD
Szétfagyva hazaértünk és egyből jöttek be a kutyák is melegedni.
Ma:Reggel kaptam puszit Totótól. Meg is lett az eredméyne a matek dogám 3-as lett- Álmomban nem képzeltem volna. Médián pedig megnéztük a klippemet. Hát mindenki végig röhögte xD. De ez is volt a cél. Ugye ebbe szerepel a Totó mint mellékszereplő ahogy integet. Óriási sikere volt. Mindenkinek panygon tetszett, meg mondták hogy még nem láttam integető kutyát. Sőt a tanár is megjegyezte hogy cuki volt a kutya.
Hazajövetelünkkor a Hunor volt az egyetlen aki nem tódult be a házba. Okos kutya.
Miután a honlapon kijavítottam a fejléc hibáját és németeztem, gyakoroltam a Totóval. Az érint amit ő most tanul már úgy megy hogy odamegy a kezemhez ha messzebb tartom. A szlalom pedig fúúú már a lábnyolcast sem mutatom neki kézzel. Imádom!
Aztán ő valamiylen okból kiment azudvarra asszm anyámmal. De behívtam Hunort. jobban mondva először felhívtam a teraszra és akkor hívtam be maikor az üvegajtótól eltávolodott.
Aztán gyakoroltam vele is a kézkövetős érintet meg a marados dolgokat, és a forogot. Már egész kicsit kell mutatnom de még nem túl gyors de a kezdethez képest gyorsabb.
Térjünk a lényegre: Pacsi tanulás. Ma újabb sok lépést haladtunk. A fedőt leváltotta egy papírdarab ami egyre kissebb lett, végül már csak a kezembe volt jutalomfalat de legeslegvégül már nem is volt. Néha azt hitte hoyg azérintet akarom tőle /mert ugye a tenyeremet úgy tartottam/ így változtattam egy kicsit rajta és a hüvelykújjam behajlítottam. Így már értette. Azt hiszem holnap elkezdem vele a parancsszóhoz szoktatást. Egyébként: volt hogy állva is akkorákat emelgetett a lábával hogy fúú. Tudtam hogy jó ötlet a pacsira rátérni. Majd elfelejtettem az áll közelről már igen igen zsépen megy és az állva marad is.
Utánna Tv-ztünk egy kicsikét, Hunor nyugis volt amikor kimászkáltam, csak feküdt tovább. Aztán mielött elkezdtem vacsizni, kiküldtem.

5 megjegyzés:

  1. Hunor meg Totó is nagyon okos. *-*
    am Totó milyen klippben szerepel??
    én is megnézhetem?? :DD

    VálaszTörlés
  2. nem hiszem h fel leszs téve youtube-ra mert nagyon gagyi lett XD

    VálaszTörlés
  3. pedig én is szeretném látni!!!:) vagy legalábbis az integetést:)) (olyan kíváncsi vagyok rá)

    VálaszTörlés
  4. majd felteszem az integetést de még várni kell rá mert jövő hétvégén megyek csak apámhoz ahol a szerki program van

    VálaszTörlés