2010. december 23., csütörtök

Sáros túráink

Az utóbbi napokban minden nap hazasétáltam a hegyről. Persze ellötte gyakoroltam is egy kicsit Hunorral. A forog nagyon nagyon jól ment és a Pacsi/Másik megkülömböztetése is kezd megyegetni. Sőt al ábhoz is ment kivéve ma.
Jaj egyébként tiszta sár minden...úgy utállom. A kuyta is tiszta sár....de legalább már nem finnyáskodik a pocsojáktól.
Ma a hoszsú egyenesen a két border collival és gazdájukkal jöttünk haza. Hát Hunor olyan hisztiket csapott le hogy azthittem leszakad a kezem. Mert ugye a borderek szabadon voltak ő meg nem. Meg nem is nagyon ismerkedtek össze mert nem jöttek úgy oda hozzá. Alig tudtam beszélgetni á tök ciki volt. Nem szokott így vislekedni mindig tök normális volt más kutyákkal. Csak max egy picit hisztizett. De mondjuk legalább jól elfáradt. Az a baj hogy hiába sétáltatom sosem találkozunk kutyával mert szinte sneki nem sétáltat. Ha sétáltat is akkor sem akkor mikor mi vagy nem engedi oda a kutyáját. Jó oké h még kölyök gyakorlatilag de ez így akkor sincs rendjén. Tök normálisan vislekedett a kutyákkal most meg... nem tudom mit tegyek. Nincs lehetőségem elvinni kutyák közé. A legtöbb amit tehetk a sétáltatás. Utállom ezt a helyzetet. Alig pár pillanatra sétált normálisan amikor a másik két kutya ott volt.
Eddig minden olyan jól ment. Szépen tanult, sétált. A falu elején lévő kutyákon kívül mindneki melett szép nyugiba elmentünk. Erre föl most....áá...nem lehet itt normálisan kutyát szocializálni vagy én vagyok hótt béna...
Nah mind1 elkedztem megcsinálni a karácsonyi meglepetést minden látogatómnak. Remélem sikerül összeállítani. Hunor sokat dolgozott rajta és még milyen jól.
Boldog karácsonyt kívánunk mindenkinek :)
Képeslap...nem lett olyan jó amilyennek akartam :(

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a képeslap! :)
    egyébként nálunk is hasonló a helyzet, csak nálunk annyiban más, hogy itt sétáltatnak kutyát, de amint meglátnak minket, rögtön elhúznak a másik irányba.. =/ nem értem, hogy miért.. pedig olyan jókat játszanának és Mollyt is kéne jobban szocializálni..

    VálaszTörlés