2010. december 8., szerda

Pacsi krónikák

Tegnap nem írtam. Mert nem ovlt kedvem és kül. is csak uyganazt tudnám leírni. Bár van néhány újdonság. Szóval a mait és a tegnapit egybesűrítem.
Tegnap eljutottunk a pacsi egyik végső fázisába. Simán a kezembe ad pacsit és már bevezettem a parancsot.Szépen csinálja és úgy örülök neki.
Aztán olyan hulla voltam hogy történelmet írtam xD. Lefeküdtem az ágyba amikor a Hunor is bent volt. Először fel akart mászni de mikor rájött hogy nem engedem simán lefeküdt tv-zni. Jaj úgy imádom.
Egyébként most a totóval is és a Hunorral is azt gyakorlom hogy kövesse a kezem. Több más odlog közt XD.
Ma pedig már nem ültem elötte pacsizás közben hanem felálltam és az érintet és a pacsit folyton váltogattam hogy felfogja mi a külömbség a két kézjel között. Egyébként már nem karmol olyan durván de azért vigyázok.
Jut eszembe: holnap ha nem lesz 100 km/h-s szél akkor állatorvoshoz visz az utunk Hunorral és Bundival. Totóval majd külön megyünk mert nem lehet három kutyát ketten koordinálni.
Hunor nézi az ágy melett a TV-t
Egyébként Hunor kezd normálsi lenni. Ma reggel pl. nem nyitott be de résen voltam azért. Ráadásul magától mászik be a zuhanytálcába! Az első lábait meg feladja törléshez.
Többnyire elég 1 rászólás ha valamit nagyon kiszemel magának.
A másik amit meg akartam írni hogy a Hunor az első kutya a családban aki hozzám is hozzám bújik. Hát próbálkozom, hoyg jobban ragaszkodjon hozzám mint anyámhoz aki sajnos nem érti meg hogy ne legyen engedékenyebb a kutyákkal mint én...
Nah meg a legtöbb kutya hozzá ragaszkodik. A Totóval rengeteget foglalkoztam de ebben az egyben nem tudom megváltoztatni..ha anyám ottvan egyszerüen csak rá figyel. Hunor az első aki figyelmen kívül hagyja. Imádom amikor odabújik hozzám. Bár puszikat nem gyakran osztogat :D

1 megjegyzés: