2010. december 3., péntek

Pacsi kezdetek és Új kutyadoki részek MA

Futós,téli, frenetikus kép
Ismételten Totó ébresztett jó korán ugyanis szakadt a hó!Korán el kellett indulnunk hogy egyáltalán beérjünk. Bár amilyenek az utak voltak...
Kiküldtük arankát a dolgát végezni...fél perc mulva már ül az ajtóban és énekel. Ezen a suliba nagyot is röhögtünk. Hogy lehet hogy a magyar agárnak "terveztek" téli szőrt a magyar vizslának meg nem? Olyan fagyos hogy a fogát vacogtatja a gondolattól is hogy ki kell mennie. Hát röhej. Aztán itt bent büdösödik..mert Aranka büdös XD. Nem kuytaszaga van hanem lábszaga de az nagyon.
De lépjünk tovább. Egész nap azon reménykedtem, hogy engedjenek haza elöbb mint bejárós. Hát nem vállt be. Attól függetlenül hamar hazaértem.
Első az ovlt hogy bebakoltunk és vittem ki a fényképezőt. Mozgalmas képeket csináltam. Totó félig elemrül a hóban, ásott, rongyoztak Hunor vs Bundi járék is volt nagy intenzitással. Életem talán legjobb téli képével. Hunorról sikerült röhejes videókat készíteni. Mint amikor egy lábnyomba próbálgatja a lábát vagy nem is tudom mit csinál. Olyan röhejes volt :D
Miután a lábujjaim hibernálódtak bejöttem és összeraktam a táskám. Majd vágtam sajtot és beinvitáltam a Hunort. De mielött bejöhetett volna amikor kapart az üvegajtón rászóltam. Amikor egy bizonyos ideig nem akkor engedtem csak be. Átvettük az edidg tanult gyakorlatokat. Az áll messziről még nem megy de úgy döntöttem így is továbblépek. Végülis lényegében elég jól tudja közelről. Az állva marad is szépen megy pedig nem is különössebben tanítottam neki.
Aztán elkeztük a pacsit. Egy videóban láttam a módszert. Első lépés az volt hogy egy dobozfedő alá sajtot tettem és akkor klikekeltem és kapta meg a sajtot amikor a lábával ért hozzá a fedőhöz. Az elején nem értette de aztán rájött a végén meg már meglátta a fedőt és tappogott is rá a mancsával. Tehát két lépést haladtam mert a végén nem a fedő alól kapta a jutalmat hanem a kezemből. Nagyon jó volt látni ahogy rájön a dologra.
Totó ás XD
Aztán feküdtünk és feküdtünk és Hunor nézte a varjakat a tv-ben XD. Aztán aludt.
Egy órás tv-zés után kiküldtem és ki is ment. Viszont azt vettem észre hoyg magához képest is kicsit sovány, tehát most több kaját kap majd. Szerintem a hidegben elhasználja a tartalékait szóval most hizlalókúrára veszem. Aranka is ilyenkor két nap alatt úgy le tud fogyni...pedig kap kaját de lefázza még ha csak keveset is van kint
Nah szóval kutyát cseréltem. Vágtam Totónak is egy kis sjatot és gyakoroltunk. Minden nagyon szépen ment. A forgás és a lábszlalom frenetikus. Aztán gyakorltuk az érintet. A végén már parancsot is bevezethettem olyan jól ment neki bár még nem Hunor szintü. Kicsit néha bizonytalan de tudja mit kell csinálni.
Most it itt alszik az ágyamon.
A másik amit mondani akartam ha valaki még nem tudná ma 21:00-tól 23:00-ig a NGC-n a Csodálatos Kutyadoki III. évadjának első és második részét adják le tehát vadi új részeket! JUPPIII!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése