2010. december 28., kedd

Válaszok a kommentekre és közvélemény kutatás xD

Lusta vagyok mindenki blogjára írni ezért úgy döntöttem egy bejegyzésbe írom be amit akarok.
Cate: A te kedvedért fel fogom tölteni külön az integetős Totó vidit XD.
Mangolucus: Örülök h sikerült megváltoztatni a véleményedet az agarakról. Ez számomra nagy siker. Egyébként én sem gondoltam volna hogy ennyire jófej lesz Huncika xD.

Mindenkinek:
Mint említettem nem egy profi munka de örülök h elnyerte a tetszéseteket :)

Közvéleménykutatás: Mit gondoltok arról h Hunorral szeretnék dd-zni is egy kicsit? Mert hát ugye elég ritkán látni agarat dd-zni XD. Csak kiváncsi vagyok a véleményekre

11 megjegyzés:

  1. Szerintem jó ötlet, nem azon múlik, hogy mennyire megszokott ilyen téren ez a fajta. Ha kedvvel csináljátok, bármelyik kutyával lehet, max. más trükkök illenek hozzá. Én pl. kifejezetten szeretem az olyan DD-s meg agility-s videókat, amin mondjuk nem az ilyen téren leginkább ismert fajta kutyus látható:) Kell is az ilyen. Imádom pl. a border collie-kat, a fajta nagy tisztelője vagyok, de mekkora öröm látni goldent, németjuhászt, beagle-t vagy akármilyen más fajtatiszta vagy akár keverék kutyát a pályán!

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok vele. szeretem a bordereket mert tényleg okosak meg ügyesek de jó látni olyan kutyut amilyen fajtáju ritkán szerepel. Am köszi a kommentet :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jó ötlet. :) Főleg ha Hunor szereti csinálni. És mivel nincs olyan sok dd-s agár ezért szerintem nektek ez már külön elismerés. Ráadásul így még jobban bebizonyítod, hogy milyen jó kutyafajta a magyar agár. :)

    VálaszTörlés
  4. jajj és a videóó. hát elolvadok. *-* annyira édess. :)

    VálaszTörlés
  5. Lehet nem leszek népszerű, mert biztos megerősítést vársz. Csak valahogy úgy érzem hogy egy szabad lelkű öntörvényű nemes vadászkutya DD-n kicsit olyan mintha csörgősipkát húznál a fejére. Persze biztos élvezi hogy a gazdi kedvére tehet de vidd csak el egy Coursingre és meglátod mi a különbség. Még egyszer elnézést nem akartam én senkit megbántani tisztelem én a DDseket de Hunornak a nyuszikergetés az élete. Próbáljátok ki :)

    VálaszTörlés
  6. Hunorral nem lehet coursingezni ugyanis nincsen törzskönyve és lehetőségem sincs arra hoyg egyáltalán pálya közelébe vigyem.
    És maire nincs lehetőség azt nem lehet megvalósítani.
    DD-zni szerintem nem olyan mintha bohócot csinálnék belőle.

    VálaszTörlés
  7. Jaj ne haragudj, nagyon szép az agarad fel sem merült hogy nincs törzskönyve. :) A coursing edzésekre bárkit szeretettel várnak. Szokott ott futni foxi, bedlington de még boxer is...
    Az agár arra lett tenyésztve hogy 60-al száguldozzon ilyen a testfelépítése is. Ennek viszont az az ára hogy ami más kutyának természetes mozgás, az neki nem feltétlenül kényelmes. Így bizonyos pózokban esetlennek tűnhet (erre vonatkozott a csörgősipka)
    http://www.youtube.com/watch?v=3Rzcoe0e9uQ&feature=player_detailpage
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=z00_ZiTx5C4

    Ez meg a saját falka :)
    http://www.youtube.com/watch?v=O8dZaP8aOP4&feature=player_profilepage

    VálaszTörlés
  8. Olyan trükköt nem gondoltam amiben esetlennek tünne. meg egyébként sme akarok ezzel komolyabban csak egy kicsit.
    De mondom nincs lehetőségünk edzésre menni mert nincs a közelünkbe pálya. Megnézem a linkeket

    VálaszTörlés
  9. Cak pár trükköt mert pacsiban ő a király. Iylen hogy szlalom szóba sem jöhet XD Nem férne el alattam XD. De za iylen hogy körülöttem körbe, különféle ugrások, forgások...stb majd még meglátjuk ezek nem mutatnának rosszul de a kúszás, a kukucs és társaik meg igencsak furán néznének ki XD

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek a kutyáid. Msn vagy e-mail? csak mert 1 agaras ismerősöm sincs és talán tudnál pár odlgoban tanácsot osztogatni XD.
    Nem arról van szó egyébként h nem akarok vele coursingezni csak nincs illetve nem tudok lehetőségről a környékünkön.

    VálaszTörlés
  11. Az ugrás jó ötlet, abban jók :)
    http://farm5.static.flickr.com/4137/4736637167_95305c799b_z.jpg

    Agaras fórum: http://www.jagd.netboard.hu/viewtopic.php?topic=18682&x_p=1

    Mail: arwenthesaluki@yahoo.com

    VálaszTörlés