2010. december 30., csütörtök

Apró meglepetések

Hű de régen írtam Hunor hogyléte felöl. nem is tudom hogy kezdjem.
Tegnap elmentem vele az első hosszabb 10m-es pórázas sétára. Kitapasztaltam hogyan lehet normálisan kézben tartani, feltekergetni...stb. Hunort mindig szépen be lehetett hívni és örömmel jött. Néjha leragadt egy-két fűcsomónál szaglászni de szóltam neki és jött.
Ma megcsináltam a szilveszteri fotózást hogy meg csináljam Hunor honlapjára a dizit. Hát voltak nagyon jó pillanataink. Totóka egyszerüen tökéletes fotóalany. Hunor pdig kezd profi lenni. Mindent megcsináltak amit akartam és kértem. Itt jön a második apró meglepetés. Az első az volt hogy mindig szépen be tudtam hivni Hunorkát. A második pedig hogy elfogyott aj utalomfalatom és a Hunor épp feküdt. Mondom neki: - maradj! - Igazából nem számítottam arra hogy kibirja hogy ott maradjon míg én a kajával zörgök de ott maradt és ez nem csak egyszeri alkalomvolt utánna még kétszer.
Harmadik apró meglepetés hogy hunor és Totó a szobámban békében elvoltak. Totó az ágyamon Hunor az ágy elött. Mind a ketten pihentek a megpróbáltatások után xD. Jaj de hoyg Hunor mennyit tud kinlódni a helyes alvási pozició megtalálásáig az valami röhej.
Aztáán délután 14:30 körül elindultam otthonról sétálni ki a hegyre és vissza. Ami összesen 6 km. Újabb meglepetés hogy Hunor egy szál kutyát sem ugatott meg aki a kerítés mögül tutult. Sőt még a kiszökött border collieval sem nagyon foglalkozott. Amint kiértünk a faluból kicseréltem a pórázt hosszúra és a hideg idő ellenére sétáltam vele egy nagyon jót. Visszafele futottam vele, sikerült addig mondanom neki a magamét amíg vágtába nem váltott. Valami álomszép volt. Gyönyörü mozgása van, szerintem legalább is.
Aztán még mielött beértünk volna a faluba jött két fiú egy kisebb meg egy nagyobb de mind a ketten fiatalabbak ovltak mint én. Na és mivel? Egy Berni pásztorral. Már meszsiről hallodtam: - az az agár. nézzük meg XD.
Így hát feléjük kanyarodtam. Hunor elején ugrált mint a bakkecske és a pici kutya is félt tőle de aztán beszélgettünk és feloldódott amaz is. Hunro pedig szép türelmesen ácsorgott és nézelődött. Megtudtam hogy a kutyus 3 hónapos és Beni a neve. Tündérbogár de még elég félénk.
Hunor lenyugodott, látta hogy a gazdái simogatják utánan már érdeklődőbb volt.
Láttunk két lovas is nem messze onnan ahol beszélgettünk. Hunor a sas szemével egyből kiszúrta őket. Tök ari volt ahogy figyeli őket és egy-kettőt vakkantott is hogy miért nem arra jönnek XD.
1 jutalomfalattal megmutattam a fiúknak mit tud a Hunor. Újabb meglepetés érkezik: a forog úgy mentm int még soha. Mint a villám. ÁÁÁ öröm volt nézni. Meg is lepődtek. Sőőt a pacsi is ment.
Aztán elindultunk közösen a falu felé. Ismét nem ugatott meg egy kutyát sem Hunor. A kereszteződésbe még időztünk egy kicsit ahol már a pici is szaglászta a Hunort aztán mi lekanyarodtunk. Utánna úgy lógott a póráz hogy két újjal fogtam pedig még sok kutyás ház melett elhaladtunk.
Hazaérvén ismét meglepetést okozott az agaram. Nem akart egyből a Totó és Bundi után menni a kertbe. Hanem szépen megállt velem szemben és megvárta amig leszedem róla a cuccokat.
Mostanába viszek fényvisszaverős nyakörv szerüséget de elég röhejesen néz ki XD


Most látszott hogy viszonylag lemerítettem az energiáit.
Egyébként most hogy irom a blogot itt deglik a szobámba Totóka és Bundi. "Ő is melegedjen egy kicsit" jelszóval XD
Akinek van ideje, energiája az nézze meg az új dizájnt www.gportal.hu/hunoragar és valahova kommentelje h szerinte milyen lett. 

1 megjegyzés: