2010. december 9., csütörtök

Látogatásunk a dokinál

Ma nem volt gyakorlás mert az állatorvosnál tett látogatásunk épp eléggé kifárasztotta Hunort és Totót. Mivel őket vittük ráadásul mostohaapámmal. Totón a szájzsák mintha valami gombot kapcsolna be. Tök normális volt ahhoz képest.
Bementünk, ő megkapta a szuriját aztán mentek ki a váróba. Elvileg uyge le kell a kuyta fejét fogni. Hunor automatikusan az ölembe rakta a fejét bár volt egy kis nyüfizés. Aztán kértem egy kis vizsgálatot ami abból álllt hogy meghalgatta a szívét. Elég meglepetten nézet a doki majd a következőket mondta:
- Jó, Nagyon jó! Az az igaszság hogy igazi sportszive van.
Miértm ondta ezt? mert ilyen izgatottan is tök normális volt a szivverése.
- Sokat fut? - kérdezte
- igen - rámutatok a Totóra - ott a futó edzője XD.
Szóval nagyon örültem. de perzse elfelejtettem az első mancsairól levágattatni a körmöt... Még egy ideig karmolászik.
Amíg mostohaapám fizetett én két kutyát fogtam és a vároba volt rajtunk kívül ölbe egy kölyök foxi. Totó szépen leült Hunor meg lefeküdt. Amikor mentünk ki Hunro húzott de csak mert a Totó ment elöl. Egyébként okos volt. Még a dokinak is nagyon tud örülni XD.
Hazafelé is és odafelé is a Hunor ült és a lábai közt a Totó ült. Oylan édik voltak. Aztán tükörképben feküdtek. Okosak voltak a kocsiba is.
Azt vettem észre hogy ha valamelyik kuyta túlpörög pl: Totó nem hagyja békén Arankát vagy Aranka futkoz mitn egy őrült akkor Hunor elkezdi kergetni azt amelyik fel van pörögve és próbálja leállítani. A Bundi is szokta ezt csinálni de nem ilyen mértékig. Érdekes minden esetre....
Ami az itteni dizit illeti: páran írták a honlapra hogy jó. Pedig tényleg csak egy összedobott valami. Nekem nem annyira tetszik de azért várom a véleményeket.

1 megjegyzés:

  1. nálunk is hasonló a helyzet. :DD ha Csutira rászólok, de nem figyel és bepörög, akkor Molly megy és a nyakát megharapja, nem erősen, csak, hogy figyelmeztesse. :)

    amúgy szerintem is nagyon jó a dizi!! *-*

    VálaszTörlés