2010. december 10., péntek

Hunor orr

Reggel Totóka ébresztett de ettől függetlenül ma nem igazán akarództam kikelni az ágyból. Végül megtettem és átvette a helyemet az a kis foltos szőrcsomó. A legtöbben holnap is mennek suliba de én neeeem. WII!
Nah de térjünk a lényegre. Gyakoroltam Hunorral. Minden jól megy ma egész gyors volt a forog is. Egyébként elmondhatom mindenről hogy eléggé megy. A pacsi is szép, kétszer sikerült a lábamra adatnom vele de többször a kezembe. Hát védőkesztyű felajánlásokat elfogadok XD.
Egyébként jól meg tudja külömböztetni mikor kérek tőle pacsit és mikor érintet. A marad tutti a távolról irányított dolgok közül az ül és a fekszik megy a legjobban a fel csak néha az áll meg messziről nagyon nem. De majd belejön. Visszatérve a pacsira: csak néha akar másik lábbal pacsit adni. Tehát a jobb lábbal való pacsi a pacsi és a bal lábbal pacsi lesz majd a másik parancsszóra.
Aztán elfeküdt. Fotózgattam szokás szerint hogy legyen ide valami képi bizonyíték. Tök cuki orr fotókat csináltam. Édesem.
Így aludni...művészet
El is felejtetem mondani hogy megvettem hunor karácsonyi ajándékát a héten. De csak akkro tudjátok meg mi az amikor karácsonykor megkapja. 100% hogy örülni fog neki és már most mondom hogy nem kaja. Találgatni lehet de NE írjátok meg a feltevéseket hátha valaki kitalálja xD.
A honlapra karácsonykor új fejléc lesz. Itt marad ez de majd lesz "képeslap".
Totó integetős videóját jövő hét végén tekinthetitek meg ha midnen igaz hisz akkor megyek apámhoz ahol a szerkeztő program van.
Mit akartam még megírni? Legyne HÓÓ. Holnap meg lehet hogy sétálok eggyet Hunorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése