2010. december 2., csütörtök

Hunor a hősugárzó


Kimaradt kép: A sátán kutyái XD
 Nincs is szebb reggel mint Totóra ébredni :). Már nem az ugatására hanem a nyalogatására. ilyenkor mindig jobban indul a reggelem.
Hát még ha hunortól is kapok kint puszit, ami ritka eset :D
Ma is esett nem kevés hó. Kiderült hoyg rossz kutyaújságot vettünk meg és bementünk a másikért. Hál lám! Az agilitys bajnokságon kívül és a kiállításokon kívül a Magyar agarakról volt egy két oldalas cikk melyben nagy hangsújt fektetnek magára a fajtára vagyhát a természetére. Különösen kiemelik a gyerekszeretőséget, a falka összetartását, örző-védő hajlamaikat és sokoldaluságukat. A cikkben szerepel hogy egyre többen agilityznek vele és hogy az egyik legsokoldalubb agárfajta nagy ragaszkodással- Imádom őket bár régebben álmomban sem hittem volna hogy MAGYAR agaram lesz.
Hazaértünk.Hunorral futkostam egy kicsit a hóban. Bent elolvastam az imént melített cikket és tanultam. Megírtam a zsakmai önéletrajzot. Egy fotósat és egy kutyásat nyelvtanra. A kutyás hgosszabb lett és kevésbé komoly hangvételü.
Aztán miután ak onyhán felszáradt behívtam Totót és Hunort. Elöbbivel még nem gyakoroltam, utóbbival pedig igen. Az agyába lejutott hoyg az áll az az amikor ő ülésből feláll de még nem csinálja meg jól messzebről. Gyakoroltuk továbbá a maradot hosszabb ideig, a távolról fektetést és felültetést, szemkontaktust jó hosszú ideig illetve az érintet.
Majd feküdtünk egy kicsit és nem bírtam kivárni hogy leírjam a gondolataim ide. Hunor most is az ágyam melett kinlódik...hogy hogy aludjon.
Miért ez a ickk címe? Mert Hunor egy melegvérü kutya. Az egy dolog hoyg egy kicsit sem fázik ebben a havas időben de az a másik hogy a kutyam iylen jól tartja magának a hőt. Vannak oylan kutyák akiket régen erre "használtak" az ágyban melegítették gazdáikat..hát Hunor nem öleb de ezt a szerepet szivesen bevállalná XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése