2010. december 21., kedd

Szép, szőke és intelligens


Árnyékom belóg :S

Végreee szünet. Nem tom észrevettétek-e dem ostanában kétnaponta írok mert így összegyűllik elég mesélnivaló.
Tegnap Hunor gyönyörüen csinált midnent még a pacsikat is mind két lábbal. Lábamra is adott így nem dekorálta ki a kezem. de zaért az túlzás hogy a lábamra mert a mancsa a derekamig felért XD. Óriásláb...
De hú a forog már jó gyors bár még nem olyan technikával csinálja mint pl. a Totó de már elggé felgyorsult az eleje óta. Imádja a sajtot. Akkro mindig nagyon lelkes ha azt kap.
Aztán TV-nézés meg ölembe fekvés. De most nem feküdt sokáig sőt majdhogynem kikéreckedett XD. Este etetéskor drágaságom úgy remegett. Bár igaz elég hideg volt meg hú micsoda holdvilág.
Ma pedig nagyon hamar hazaértem hisz csak 3 óra ovlt megtartva anyám meg nem dolgozott. Vettünk kutyakaját aztán irány haza.
Beharapott száj XD
Hazaérés után egyből átvedlettem és kimentünk a hegyre Hunorostul. Lementem a gyümölcsösbe Hunorral és ott valamire nagyon rákoncentrált. meg szaglászott követett valami nyomot. Aztán a füves részen csináltam képeket. Nagyon jók voltak a fényviszonyok. Fent elengedtem egy kicsit a zárt részen de nem sokáig. Szaglászott meg járkált aztán indultunk is haza. Az elején nem fogtam oylan rövidre de hosszúra sem és szépen ment attól függetlenül hogy egy kicsit elöttem. Aztán lefelé menet után a kedvenc részemnél már nagyon szépen sétált. Így mondjuk az útvonal hosszabb. Gyakoroltam vele útközben a lábhozt. Először jutalommal hogy mutattam, aztán úgyh ogy nem látta és végül úgy hogy nem volt a kezembe. Jaj hát nagyon meglepődtem hisz úgy is jött melettem szép szemkontaktus olykor-olykor a kezemre pillantás aztán megdicsértem és kibányásztam a jutalmat. Közben persze voltak hosszabb pórázas részek is. A hosszú egyenesen egy lövést tök közelről hallodtunk. Hunor csak nézett egy ideig az irányába és nem foglalkozott vele utánna különösebben. Tehát nem ijedt meg. A faluba ugatgatott egy-két kutyának de volt hogy ki tudtam zökkenteni. Aztán itthon meg játszadoztam velük meg fotózgatás, behívás gyakorlás. Ez utóbbi meglepően jól ment. Huzigálták a rongydarabot én szólok a Hunornak aztán már kocogott is oda. Drágaság. Szépszemü. Okos. Gyönyörű. Imádom XD.
Hunor protkó



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése