2010. december 19., vasárnap

Havas séta ismét

Hát megint hétvégén apámnál voltam. Ma végre hazakeveredtem. Egyből átvedlés aztán anyámék kivittek a hegyre Hunorostul. Mostohaapám Arankát is kihozta aminek az eredménye az lett hogy Hunor az ölembe ülve utazta a fél utat. Mert Aranka a fél hátsó ülést elfoglalta :S
Nah aztán Hunor kicsit futkosott és elindultunk haza. Találkoztunk néhány szánkóssal. Hunor nagyon szimpatizált velük. De hát kivel nem? Egy rövid szakaszon kocogtam vele aztán engedtem kicsit hosszabb pórázra.  Majd egy kis gyorsbab kocogás. Gyakoroltuk utánna a lábhozt. Pozitívum hogy amikor nem volt a kezembe jutfal de fent tartottam a kezem, úgy is szépen jött. Többször is és nem kelett korrigálni. Aztán sprinteltünk /készülvén a tavaszi kutyafuttára amiről tavaly sikeresen lemaradtam :S/

Egy kis fotózgatás és be is értünk a faluba. Ismételten nem úsztam meg a kobór kutyákat.... egy nagytestü masztiff keverék jött velünk szembe. Hunor igen oda kaart menni de én nem foglalkoztam vele így nem lett semmi balhé. Azért a szívem dobogott rendesen. Utánna mondjuk Hunor úgy sétált mint egy álom. Nem mintha máskor nem sétálna de most tényleg nagyon jól sétált a végén. Bejöttünk az udvarra és türelmesen megvárta amig leszedem róla a nyakörveket és el is tünt a házikójába.
Tegnap látom X faktor nézés közben hogy megint lesz Csillag születik. Tök jó lenne ha egy dd-s is jelentkezne és lehetőleg be is jutna. Hisz a Britains got talent -be is volt egy Dog dancinges és jó sokáig el is jutott. Biztos hogy nézném a műsort ha valaki kutyával lenne benne.


Vidi:

1 megjegyzés:

  1. De ügyesek a vidin! Tényleg jó lenne hétről hétre ilyet látni nálunk is a tv-ben, de Magyarországon nem biztos, hogy elég sikere lenne a zsűri meg a közönség szemében:( Aztán ha kiszavazzák, tuti úgy elkenődnék, hogy a műsort se lenne kedvem tovább nézniXD Azt sajnálom, hogy a DD-nek úgy általában alig van híre nálunk.

    VálaszTörlés