2010. december 4., szombat

Téli hosszú túra

Hát mostohatestvérem és a barátja itt állomásozik kemény két napig.
Ma megkértek mutassam meg a Totó trükkjeit és Totó mindent szépen és pontosan csinált meg bár volt egy kis félreértés a kerülnél. A legjobban még is a szlalom ment. Mindig utat akart törni a lábaimnál és teljesen hozzásimult a lábamhoz úgy szlalomozott. Nagyon jó volt, hisz közönségünk volt még is szépen csinálta.
Utánna még volt bent egy kicsit meg a Hunor is. Hunorral úgy gyakoroltam hogy közben a Totónak adtam a jutalomfalatokat hogy az ágyon nyugton fekszik.
A pacsi egyébként már újabb szintre ért. Már a kezemben van a fedő alatta jutalomfalattal. Alig várja hogy tappoghasson azzal a nagy mancsával.
Örültem hogy nyugodtan feküdtek egy légtérben XD
Aztán ebédeltünk. Hunort kiküldtem Totóka meg a helyén várt. Nagyon okos volt.
Ebéd után egy szánkóval, egy csomó cuccal és 3 kutyával elindultunk. Anyám vitte a totót meg a bundit én a Hunort meg a szánkót. Hát anyám totál ki volt akadva hogy a Totó hogy húz. Nem hitte edidg el nekem. Most legalább tudja. Nah a lényeg hogy a szánkón van egy hám ami arra szolgál hogy esetleg kutya húzza. Igen ám de a bundi ki tud belőle ugrani. Szóval megpróbáltam /a cuccunk nem ovlt nehéz/ hogy mit zsól hozzá Huncika. Egy ideig szépen lépésben húzta, amig rá nem jött hogy van valami mögötte XD. Akkor bepánikolt. Megáltunk, kibogoztam és innetől én húztam a szánt.
Persze anyámnak most jut eszébe a legmeredekebb úton felmenni ahol térdig ér a hó.... Ők mentek mint a tank én meg kinlódtam. Hunor persze nem húzott. Ami most nem volt épp jó. De pozitívum ha nagyon fuldokoltam mert irtó nehéz volt haladni akkor mindig megállt megvárt és mentünk tovább, uygansi elöttem ment mert 1 nyom volt.
Mi lehet az? XD
Nagy nehezen odaértünk a hegyre. Totót majdnem belepte a hó olyan sok esett ott fent. A fotózást bent csináltam meg, de kint is fotózgattam, hogy miket ügyködnek. Elvoltak :D
Aztán 2. szori elindulásra /egyszer vissza kelett mennünk/ elindultunk már sötétbe haza. Hunor tök szépen sétált alig kelett korrigálni de a tempónk irtózat gyors volt. Totó tempó. Utközbe mondjuk volt hogy ő is szépen sétált de hát nem jön rá hogy ne húzzon...
Hazaértünk, szépen levedtem a Hunorról a nyakörveit és egyből bement a házába aludni. Amin egyébként a mai naptól függöny is van a bejáratánál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése