2010. december 29., szerda

Petárda? Már most?

Azért nem írtam mostanába normális blogbejegyzést mert apámnál vagyok. De tegnap totál kiakadtam. Már 28.-án petárdáznak? Ez röhely.
Mint tudjátok tt lakik Zizy a westi és gina a 8 éves golden akinek volt egy "arc" bénulása egy béka miatt. De ze még ak isebb gond. Rendkívül jó idegrendszerü...volt.
Sajnos voltak olyan szilveszterek amikor a kertünkbe dobáltak petárdát meg ilyenek. Szegény Gina már a vihartól is úgy fél. Holott régen nem zavarta.
Itt jön képbe a tegnapi incidens. Valaki nem meszse tőlünk petárdázott és Gina bejött a házba is. Szegény kuyta úgy remegett hogy majdnem szétesett. De sikerült megnyugtatni valamennyire.
Szóval: Üzenem annak a zsemétládának aki 28.-án szhelyen petárdázott hogy remélem rá is így ráijesztenek egyszer!!!
Úgy megfolytogatnám vagy nem is tudom. ÁÁ.
Akár elér hozzá akár nem....

3 megjegyzés:

  1. én kifejezettem nem szeretem a petárdát.. nagy a hangja és mennyi kutya szökik meg, mert annyira fél?! tavaly láttam az egy forgalmasabb utca másik oldalán egy nagyon megijedt kutyát loholni, esélyem se lettvolna megfogni.. =/

    egyébként mi történt régebben Gina-val?? :O (ha szabad megkérdeznem)

    VálaszTörlés
  2. Megnyalt egy békát. Valszeg varangy volt. A fél arca lebénult látni smel átott teljesen. néhány képen látszik hoyg felemás az arca ert sokáig volt az egyik fele lebénulva és valószínüleg lesorvadtak az izmai ott.
    Hál égnek zizyvel időben itattunk tejet akkor.

    VálaszTörlés
  3. Uh, szegény kutya. :(
    Nálunk is petárdáznak már ezek az elmebetegek basszus. Meg dobálnak át a borosüvegtől kezdve mindent. -.-
    Nagyon elvannak szállva maguktól itt a szomszédba :/

    VálaszTörlés