2011. március 2., szerda

Koncentráció

Az utóbbi két napban gőzerővel gyakorolgattunk az étkezőbe ill. a folyosón.
Tegnap még kelett a lábhoznál a póráz segítség. De a maradás nagyon jól ment egy szóval úgy hogy látott. Az haladás hogy nem unta meg és feküdt le. Plusz ha elindult ovlna meg tudtam állítani és leültetni tőlem távolabb. Plusz ülésből felállásnál is iskerült megállítanom aminek rendkívülien örülök.
Hunor nagyon szépen koncentrál az utóbbi időben.
Ma az étkezőbe volt anyám, mostohaapám sertepertélt és Aranka kutya is ott lábatlankodott.
Ennek ellenére Hunor maradt velem, megcsinálta gyönyörüen a feladatokat.
Kipróbáltam vele a lábhozt póráz nélkül. Először még párszor kicsit gyors volt de aztán lassu tempóban illetve kicsit gyorsabban is tudtam fele jönni és úgy hogy a kezem mögöttem volt ráadásul jutalom nélkül. Tehát klikk és kotorászás az övtáskámban majd jutfal persze a kotorászás rövid idő és tudja hogy most azért kap mert jót csinált. Majdnem hogy ő kotorja ki XD.
Ma nem tudtam megállítani de nem is nagy baj. Ezt majd késöbb jobban gyakoroljuk.
A "turn" mellém meg áááá nagyon örülök hogy ilyen gyönyörüen dolgozik.
Pár hónappal ezelött nem hittem volna el hogy ilyenfoku munkakedve és koncetrációja lesz. Ráadásul nem a kaját piszkálja állandóan tehát tudja hogy csak akkor kap ha csinál valamit. Most már bizakodóbb vagyok a jövővel kapcsolatban. Főleg a kutyasulival. A hétvégén megbizonyosodtam hogy tud figyelni ha ismeri a körülötte lévő idegenebb kutyákat. Ráadásul nem feltétlenül olyan vehemens ismerkedéskor. Ami azért meglepő mert ugye ritkán sikerül kuttyokkal találkozni.
Az egyetlen kritikus pont a behívás amit így láthatlanba nem tudom megmondani hogy mennyire fog menni. Persze a titkos fegyver a virsli XD.
Már nagyon várom a sulit de egy picit még kell rá várni.
Jah igen. Tavaszi szünetben költözünk. Egy csomó faanyag, drót van a pincénknél amit szabadon felhazsnálhatok. Megtaláltam a tökéletes pallónak valót, a drótból majd csinálunk alagutata, van libikókának való is. Szallomot meg csináltatni akarok. De mindent a maga idejében.
Visszatérvén hunor koncentrálására: rengetegszer tart szemkontaktust. Mégha msothaapámmal beszéltem is engem nézett. Imádom (L)
Amiko a blogot irom és itt fekszik az ágyamon nagyon boldog vagyok. Mert olyan kis békés és jaj imádom.
Egyébként meg egy sunyi dög XD. Tegnap irkálok neten. Egyzser csak ránézek és az ágyamon lévő plédet amin ak utyák fekszenek rágja. Rászólók és keresztbetett lábakkal letezsi a fejét. Látszott rajta hogy arra vár hogy elnézzek és folytathassa :D. Nagy bajkeverő a gyerek XD.
Etetőtáltartó: a minap lehoztuk a hegyről azt a virágtartót amit Hunor táltartónak akartunk. Hát mintha arra találták volna ki. Betettük a terasz sarkára mert ott nem borul fel ha nyalogatja a tálját mert ha felborul törik a járólap mert kovácsoltvas XD. Ugyan Hunor nem eszik vele lassabban de ez jobb így mind a kettőnknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése