2011. március 27., vasárnap

Esőőőőő

Hú hát a napokban lusta voltam blogot irni.
Először is. Csütörtökön jött egy ismerősünk, ő még egyik kutyánkat sme látta, pont járunk be aztán leengedtük a kutyákat. Totó hörgött meg ugrált, Bundi nyugis volt, Hunor meg érdeklődő.
Atán bent már épp készült elmenni mikor behívtam Huncikát. Mindent megcsinált. Tisztára mintha produkálta volna magát. Totóval együtt. Nagyon büszke voltam rájuk.
Utánna bent elkedztem vele azt, ha a magenta labdához ér klikk és jutfal. Ha a fogát is hazsnálja akkor is klikk és egy picivel több jutfal.
Hétvégén nem voltam itthon. Ám történt egy kis baleset. Feltehetőleg az egyik kutya véletlenül vagy akarattal  nem tudni megharapta az ebzetem. Ki találhatjátok hol....a fején. Az egyik szeme fölött van egy seb. Felületi de egy ideig eltart mire begyógyul. Ma már nem fájt neki amikor hazajöttem.
Miután lemostam róla azt a sok sarat...mert sok sár volt. Megint esik ez a rohadt eső. Pedig ma lett volna a másik hegyen oszt. társammal találkozóm..nah mind1 halasszuk egy héttel.
Nah szóval, gyakoroltam vele. Mindent nagyon szépen csinált. De komolyan. Ma csillagos ötöst érdemel. Tökéletes csehes beülés, melettem lefekdüt, messziről pacsi és másik nagyon jól, fekvésből állás, állásból fekvés. Minden tényleg.
A crossot is folytattuk már messzebb tettem a kupakot. Amúgy nagyon jól bevállik ez a külön tett jutalmas zacsi és csak akkor van a kezemben jutalom amikor klikkeltem.
Aztán maradban hagytam amig előszedtem neki a vitamint. Ügyesen ülésbe maradt.
Aztán letisztítottam a sebét, megdögönyöztem, ő nekem támaszkodva hanyatt feküdt.
Kint ak onyhán egy kis csirkebürkével gyakoroltuk anyámmal a kettőnk közti behívást. Jó hír hogy midne a kettőnkhöz odajött némi hívogatás után. Akkor is ha annál nem volt kaja aki hívta.
Jah kifelejtettem. gyakorlás leött állt az üvegajtónál és kopogtam neki, erre ő mintha az üveget akarná megharapni visszakopogott a fogával XD. Ezt eljátszottuk és fel is vettem vidire egy kis részt. halálos ez a dög.
Amúgy abban is hasonlít rám hogy mindig a fején van vaami seb. 3.-os koromban nekiestem egy kampónak, 9.-es évnyító elött két nappal leestem a lóról aztán lehorzsoltam az arcom.. A kutya úgy jött hozzánk hogy a fején volt seb, mindig a fejét veri be, most is a fején van seb. Szegényem :D
Bocs hogy nincs kép :S de nem találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése