2011. március 13., vasárnap

Videó után bejegyzés

Vérkutyák 01 XD
A tegnapi tréning alatt eszméletlenül fujt a szél bár nem volt hideg. Mint a vidibe is látszik földre tettem a léceket mert még úgy néztem egy kicsit sántít az eb.
Minden nagyon szépen ment neki. Mindent gyakoroltam de nem akartam minden apró-cseprő dolgot felvenni.
Jó fotók is készültek. Bár nem mindegyiknek jó a háttere.
Ma és tegnap teljesen rá voltam akadva a cruftsra de azért a kevésbé érdekes résznél tudtam gyakorolni az ebbel. Felállítottam két kis ixet és úgy ugrott felettük mintha mindig ezt csinálta volna. Amikor maradból hivtam magamhoz akkor is átugrotta őket de nem vettem fel. csak próbálkoztunk. Most csak simán a "hoppot" próbálgatom vele. Egyenlőre egymás után voltak az akadályok. majd lesz máshogy is. Amúgy szeret ugrabugrálni meg be is tud pörögni valamennyire ha én is pörgök de olyan akadályt kell felállítanom amin a tartónál nem tud ugorni. Pl kerti székes. Csak azt most lusta voltam kipakolni.

Cukifej
A lábhoz ma gyönyörüen ment pedig hunyorgott a drága mert fújt a szél. Megrpóbáltam azt hogy a fordulás elött egy picivel mondom neki hogy "turn" és ez így jobbnak is bizonyult. Egyre jobb és jobb.
Aztán gyakorlás után behívtam a házba. próbáltam vele játszani még kint. Hát nem nagyon érdeklődött. Aztán bent a plüsskutya vagy fél percig érdekelte. Aztán felfeküdt az összecsukott ágyamra, mellé Totóka. Egy ideig midnen szépen rendben volt. hogy mind a kettőt simiztem. Aztán elkezdtek nem túl szépen játszani és külön lettek választva ami nem a legjobb megoldás. De nem veszekedtek végülis.
Huncika most is az ágyamon fekszik az oldalán. Az elöbb hanyatt xD.
Sajnos sétálni nem voltunk...ekkora szélben nem is lett volna túl kellemes meg holnap megyünk anyám nővérének a "kert"-jébe. Azt mondták nem olyan nagy de nem is pici ott majd kifutja magát a kutya.

Vigyori














Homályos vérkutyák 02

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése