2011. március 7., hétfő

Tavasz?

Vihi Hunor hogy örült nekem amikor tegnap hazaértem. Csak úgy csóválta azt a hosszú farkát. Sajnos sétálni nem tudtunk menni de az utcánkba gyakoroltam vele. Szépen ment bár lábhoznál elöbbre megy mint kéne és néha véletlenül belerugok az egyik első lábába mertm indig elém teszi.
Eljött mellettünk két ember őket nagyon nézte aztán jött egy biciklis, addig szemkontaktusoztam vele és nem is nézett oldalra csak fülelt. Jááj XD.
Beállítottam standradbe is, meg felvezető futás is volt. Szépen mennek neki bár beálláskor néha leül.
Bent meg hát persze volt pilledés az összecsukott ágyon :D
Ma szép napsütéses reggelre ébredtünk.
El is terveztük hogy anyám kivisz délután minket a hegyre és hazasétálunk.
Így is lett. A füves placcon, miután figyelt leengedtem a pórázt. Midnen nagyon jól ment ismét meszsiről a pacsi, másik tök cuki ovlt meg a kereszt is. A lábhoznál nem lépett be elém és nagyon figyelt. Séta közben is fel tudtam venni vele a szemkontaktust amikor mellettem jött. A biotájházas pulik majdnem megtámadtak minket de szóltam nekik, hunor ugatott eggyet és már úgy gondolták hogy ez nagy kutya nekik. Egyébként ahhoz képest hogy tele van az ebzet energiával tudott szépen figyelni.
Elöttünk olyan 200m-rel mentek a németjuhászosok. Amikor Hunor nagyon fókuszált megálltunk és jutfal felmutatása nélkül 1 perc mulva felvette a szemkontaktust, de úgy hogy beálltam elé ő meg üllt. Mert ha nem is figyel rám megcsinálja amit mondok XD
Aztán falu elött még viszsafordítottam kétszer mert nagyon ment volna és visszaforduláskor mindig felvette a szemkontaktust mintha "lábhozt" kértem volna. Ügyi eb XD.
Itthon játszottam velük eggyet. Volt nagy verekedés. Hunor kontra Bundi XD.
Bent meg volt ágyban hetrengés és simizés.
Végül: úgy tűnik hamarosan sikerül megrendelni a díszes, bőr agárnyakörvünket.
Remélem innetől kezdve csak javul az idő és akkor hétvégén biciklizééés :D
Bocsi egy kicsit összecsapott blog lett.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése