2011. március 23., szerda

Naplementében

Hunor a talicskában, belemászott teljesen is XD
Először is. Tegnap felvettem a trükköket de nem lettek jók, ma meg nem tudtam felvenni mert ahol jó lett volna a kameraállás ott nem figyelt az ebzet.
Nah de a léényeg hoyg a csehes beülés nagyon szépen megy bár nem mindig tökéletesen párhuzamosan velem.
Ma a hegyre kivitt minket anyám és hoztak fát két utánfutóval. Azokat akik hozták Hunor nem ismerte de amíg ott pakolástak meg beszéltek mindent csillagos ötösre megcsinált. Produkálta magát a drága.
Amikor odamentünk sem ugrált rá az emberekre. Meg is lett dögönyözve :D
Ott maradtam fát pakolni, segített tolni a talicskát úgy hogy a talicska fogóját rágta miközben én toltam/húztam.
Aztán amikor nagyon lábalatt volt lefektettem és maradban otthagytam. Egész sokáig birta. Először rövidebb ideig, aztán hoszsabbig úgy is hogy nem látott.
Nagyon meg voltam vele elégedve.

Hazafelé már ment le a nap. Nagyon szép volt. Csináltam pár fotót, Hunor is viszonylag szépen sétált.
Jött velünk szembe pár biciklis melettük egy spániel. Hunor eléggé hisztizett amíg elmentek melettünk. Aztán mentünk pár lépést. Megálltam, leültettem, jutfal elő, elhúz az orra elött, a szemem felé amikor meg van a szemkontaktus elrejtettem a jutfalt. Pár másodpercig aztán odaadtam neki és mentünk tovább.
Csináltam vele egy startot és egy sprintelést hátha lesz valamikor mostanában kutyafutta. Szépen egyből beugrott vágtába startnál. De nagyon gyorsan kell futnom hogy vágtázzon :D
Itthon szépen megvárta amíg leszedem róla a cuccokat és utánna futottak egyett a Bundiékkal.
Itt bent nem sokáig maradt meg, biztos melege volt.
összeségében meg vagyok vele elégedve de ez a kutyás hisztizés nem valami jó. Majd lesz alkalom a közömbösítésre.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése