2011. február 28., hétfő

Válaszok nektek :)

Nagyon szépen köszönöm a sok kommentet imádom ha elmodjátok a véleményeteket. Bár a negatívakat nem túlzottan szeretem. Midnenesetre most egyet sem kaptam iylet.
Először is örülök hogy Hunor fekvési pózai vidám perceket okoznak nektek. Nekem a telómon most a lógó fejes kép van kint képernyőkimélőnek és mindig megmosolyogom XD.
Asbert: Vas megyében lakunk.
Rerio: Hunornak először megtanítottam a szemkontaktus tartását. Úgy is ha jutalommal hadonászok, messzebb vagyok ileltve töb baz inger vagy több ideig kell tartania. Aztán lábhoznál először lejjebb volt a jutfal fej magasságban aztán fent a mellkasomnál a kezembe. Sokat gyakoroltunk és most már engem néz ha így megyünk. Mert amikor a jutfal fent volt akkor is néha rám rám pillantott meg ugye az tereli a figyelmét az arcom felé.  Azt tudnod kell hogy Hunor mindig nagyon jól tartotta a szemkontaktust. Ha tudta hogy van nálam falat XD.  Sosem volt vele olyan gondom hogy nem akarna belenézni a szemembe. Remélem segítettem valamennyit.
Mangolucus: Az igazodósat szintem ár tudja mangó is. Tuod van az a trükkötök ami egy farönkön van és a hátsó lábaival körbe forog. Nah azt én könyvel csináltam. Az elején midnen lépésnél klikkelnem kelett aztán már többnél is. A lényeg hogy mi nem tudtuk megtanulni a teljes kört először. ezért azt tanítottam hogy jöjjön be mellém. Nektek azt már nem kéne csak arra klikkelni ha bejön melléd. Ha jól megy valamin. akkor utánna el lehet hagyni amin áll. Helyben lehet gyakorolni a fordulást. Ha még nem marad egyhelyben az elejével lehet mondjuk akár egy papírlap is amin áll. Szóval ti már tudjátok csak ezt a részét kell tudatosítani az ebzetedben. Remélem érthető voltam így nehéz elmagyarázni.

Mai gyakorlás:
Hunor megvilágosodáson ment át. Tegnap ugy csak sétáltam vele. Tehát tanulás szempontjából pihenés volt. Nah ma KÉTSZER is leírt egy teljes kört /könyvön az első lábak/ "turn" vezényszóra. Úgy hogy eláltam mellőle és a kezem ökölbe volt.  Szóval valamiylen szinten rávezetés volt. De hatalmas előrelépés hogy edidg eljutottunk. Minden egyéb szépen megyeget.
Lábhoznál minden zsépen ment megálltunk, leültettem és megpróbáltam az állt. Egy picit elöbbre léptem és ő meg egyhelyben felállt holott el szokott lépni. Jaj hogy örültem! Kapott is jutfalt bőven és ez volt a zárás elötti utolsó. Utánna távolról csináltattam vele egy ül /hosszabb ideig/ fekszik és kereszt. Aztán egy marad után kapott vitamint. Most geyből mehetett az ágyra és kapott dögönyözést. Rendkívül büszke vagyok rá!

3 megjegyzés:

  1. Az azt jelenti, hogy egy jó 300 km-re lakunk egymástól. :-D
    Hát na mindegy. Talán egyszer összejön. ;-) Mondjuk valamilyen találkozón..

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen a választ sokat segítettél. :D

    VálaszTörlés
  3. Áhá, értem, köszi!! Nálunk ugye Mangó alapból felajánlotta, hogy egyedül forog, és így nem is gondoltam bele, hogy hova fokozható még ez a feladat:D Igen tetszik, úgyhogy majd én is megpróbálom vele ezt megtanulni.
    Nagyon ügyesek vagytok Hunorral, le a kalappal!

    VálaszTörlés