2011. március 15., kedd

Bickilizés, Séta, "agility"

Nos van mit mesélnem.
Először is otthoni agilityztem Hunorral két akadályon. Ahhoz képest hogy ez a 2. "edzés szerüség" volt szerintem egész jól megy neki. A hibák azok álltalában miattam vannak jah és sosem hagy ki ugrást. Csak ha rosszul mutatom neki.
Itt a vidi róla:




Az alapgyakorlataink átvétele után nem sokkal. Úgy 1 órával kitoltam a biciklit, felszereltem a kutyát nyakörvel és hámmal aztán hajtrá. A faluban csak toltam a biciklit. A köves uton ültem fel először. Mivel amikor toltam is azon az oldalon ment ahol most is mennie kellett /hivatalosan uyge bicikli melett jobb oldalt kell vezetni a kutyát ha jól tudom meg ha a másik oldalon ment volna szivbajt kap az autóktól ugy is./ Amikor otltam néha be akart elé mennio de a bicikli kereke utban volt így nem is próbálkozott többször bemenni elé.
Úgy mentem hogy csak ügetett és először nyakörvel hogy ne ragadja el a hév. Aztán a hegy alatti egyenesen áttértem a hámra. Meglepően tapasztaltam hogy húzott. Vá igazi bikejöring XD. Persze közbe ráhajtottam egyet-egyet de nem tünt úgy mint kainek nehezére esik. Bár nem sokat engedtem magam huzatni.
Aztán egy dombnál leszálltam. Jól is tettem mert jött két csak bernikkel. Ó mondom jó, legalább ismerkedünk. De elöttünk 10 méterrel befordultak máshova. Akkro estet leh oyg ezek ugyanazok mint kaikkel régebben találkoztam. Semmi köszönés, lábhoz parancsolva még a kölyökkutya is. Jah és Hunorra úgy néztek mint egy nem is tudom mire. Á hülye izék...
Aztán visszaültem a bringára és tekertünk. Anniyra hoyg két vágtaugrásba sikerült beugratni Hunort de többre nem is mert úgy még nem túl irányitható a helyzet.
A pincénknél kapott vizet az ebzet meg pihentünk és fél óram ulva gyalog indultunk haza.
A kilátónál találkoztunk pár emberrel meg egy szabadon futkosó kicsit dagadt biglivel. Nem volt vészes a kuyta vislekedésileg. Egyszer odajött aztán sprintelt is el. Hunor meg kiakadt hogy ő nem lehet szabadon.
Beszélgettem egy kicsit, Hunort megsimogatták a gyerekek, mutattunk egy feksziket, egy keresztet, két turn- és egy "másikat" jah és fél pacsit xD mert csak kicsit emelte fel a lábát. Jobban érdkelete am ásik kutya. Addig iylen maig össze nem szagol vele. Utánna már le se szarja. De nem volt lehetősége.
Hazafelé még kocogtam vele és egy kis szakaszon sprinteltünk hogy vágtázzon egy kicsit.
A faluba már jó laza pórázon jött.
Egyébként is normálisan sétál de zaért kakor feszül a póráz, most lógott. Ki volt már merülve.
Pont jókor értünk haza mert jött egy ilyen futó záporka.
Holnap messzebb rakok le ugróakadályokat ha lesz időm gyakorolni vele így. Vasárnap meg lehozzuk a hegyről a biciklit. Akkor odafelé séta, visszafelé biciklizés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése