2011. március 20., vasárnap

Szél, macskák , telós képek :D

Lett nekem egy fáraókutyám XD
No hát leőször is kezdem a tanulós résszel. a "cross"-nál azaz a lábkeresztezés másikjánál bevezettem a parancsszavat de a segédkupak még kell.
A marad úgy is megy h a összeviszsa ugrálok és ledobok melette valamit. Mind ezt ülve, edidg csak fekve ment ilyen jól.
Egy zokniba tettem kaját és megpróbáltam hátha bevállik. Hát nem vállt be. Nem hoyg nem vette a szájába de még szét is rágta pedig igyekeztem vele megértetni hogy nem az a lényeg hogy szedje szét. Szal ez az apportos ötlet is kudarcba fulladt. De még van pár a tarsojomban. Majd próbálkozunk tovább.
Amúgy minden nagyon szépem megy. A hagyd is egyre jobban a végén a denta sticknél.
Jah most már nem oylan sajtfüggő az ebzet. Szárazkajára is simán ugyanúgy megy mint a sajtra vagy a virslire. De azért ingerdúsabb környezetben kell a szagos kaja.
Tegnap baca idő volt szal nem mentem sétálni.
Ma nagyon nagyon fúj a szél. De amúgy nincs annyira hideg mert süt a nap. De elmentem az ebbel sétálni. Flexivel kezdtünk. De mivel úgy fujt a szél a kutya meg kicsit mindig túlgyorsan ügetett előre, ezért lecseréltem sima duplakarabineresre. Nem kívántam kipróbálni a flexi szakító szilárdságát XD.
Szóval elfújt minket majdnem a szél. A hegyfelé szebben jött. Sőt találkoztunk egy kutyával is. Sztem csoki labi meg valami terelőkutya keverék. Mert hosszabb volt  a szőre, csoki szinü volt, kissé labis fej de annál egy pöppet hosszabb meg csak félig lelógó fülek. Biciklivel mentek a gazdái. Hunor nem csinált smemit ő is megszagolta meg a másik kutya is aztán jött egy autó, csoki kutya tovább Hunor meg kétlábon ugrálva hisztizik, hogy ő utánan akar menni. De aztán 3 viszsafordítás után lenyugodott meg el is távolodtak.
Aztán a hegypince elött látott egy macskát. Ismét hisztiroham. A hegypincénél gyakoroltuk a "figyel"-t. Mert még mindig a macska után kémlelgetett. Hát elég sokáig gyakorltuk mire le tuttam vele indulni. Aztán a odmj aljánál ismét két macska. Ott is álltunk egy darabig. Tehát jelképesen kinyirt ma 3 macskát /ha el lett volna engedveXD/

Itt pont nem fújta fel a fülét a szél
Aztán viszsafelé megint őrült nagy szél volt. / a hegyen nem volt olyan nagy./ és többször meg kelett álnom akár több percre is hogy a hunor bejöjjön mellém és figyeljen rám. Meg néha ha húzott rászóltam, vagy megfordítottam így a végén egész normálisan sétált. Nem mondom hogy kétkitépősen huzott. De zaért jobban a szokásosnál.
Szerintem a zsél az oka, hogy minden mozog. Ilyenkor mindig kicsit meghüjül xD. De ma addig nem mentünk egy helyről tovább amig nem nézett a szemembe.Az mellékes hogy ő be is üllt mellém XD.
Kétszer vagy háromszor hivtam be úgy hogy rendesne és nem azért kelett odajönnie mert húzott. Midnegyik alkalommal jött rendesen. Ezek még a húzós időszak elött voltak.
Jövő hétre jobb időt mondanak, talán hétközben is tudok menni sétafikálni.
A lábhoz is ment bár azt nem kértem olyan gyakran. Amikor épp men huzott max akkor.
Nah ez a vége kicsit kacifántosra sikerült :D
A másik megh oyg arra jöttem rá hoyg a Hunornak elég rendesen van "agár ösztöne". Menne midnen mozgó dolog után. Ezt ugyan nem tudom kinevelni belőle. De talán ha lejutunk pályára kamatoztathatja.
Mindenesetre remélem ha kutyák mellet is megtanul rám figyelni akkor aztért el tudom engedni amikor trükközök vele vagy agility van.

Ilyen volt hátulról XD. Röhögtem egy-kettőt XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése