2011. március 21., hétfő

Ma álomkutya

Ismételten elfogadható idő van :D. Azaz süt a nap. Így hát miután hazaértünk, anyám kifurikázott minket a hegyre, mert hát ő is ment ki egyébként is.
A füves placcon gyakoroltam az ebzettel. Kicsit megint elöbbre ment lábhoznál mint kéne de majd javítok rajta még. Lassu lépésben és egy kicsit gyorsabban is szépen jött. Megcsinált mindent annak ellenére hogy volt hogy másfelé fülelt.
Aztán gyakoroltuk a csehes beülést. Nagyon szépen kezd megyegetni. Ez ugye az hogy ül velem szemben. Majd befordul mellém a fenekével és majdnem hogy egyhelyben maradnak az első lábai. Eddig állásból ülésbe ment ma azonban ülésből ülésbe is. Nem tudom mennyire szabájos de nekem speciel nagyon tetszik. Sőt azt vettem észre ha kicsit elöbbre áll akkor amikor bejön mellém még egy lépést hátrébb is tolat hogy pozicióba legyen.
Aztán lementem vele a füves placc feléig. Ülésben, maradban otthagytam. Felgyalogoltam a tetejére és hívtam. Csak úgy vágtázott a drága felém. Persze kapott jutfalt. Nagyon meg vagyok ma elégedve vele.
Aztán gyakorlás után elindultunk hazafelé. Mért is ne...egy lélek sem mászkált a hegyen.
Párszor húzott Huncika de apróbb rántással sikerült ismételten a régi formába hozni a sétálást. jah és ha szépen sétált klikk és jutfal.
Futottam vele egy rövid távot úgy hogy vágtázott. De hát nem volt túl megeröltető számára.
Itthon szépen levettem róla a nyakörvet aztán játszottak eggyet a Bundiékkal.
Este 20 óra valamennyi: kaját kapnak az ebzetek. Hunor rendszerint úgy eszik mint aki heti egyszer kap kaját. De ma egész kulturált volt. Jah egyébként elfogyott a probiotikuma szal holnap venni kell.
Újabb hüleség mr. Hunortól: én drága agaram imádja benyomni az üvegajtót. A mai napon azt csinálta kétszer is hogy benyomta az ajtót DE nem jött be. Állt kinnt és csóválta a farkát :D. kis idióta. Egyébként igaz az hogy a kutya olyan mint a gazdája: ö is lusta, kissé ügyetlen, néha idióta, szórakozott..stb.
Mondjuk nem feledékeny XD.
JÁJ jut eszembe. Megrendeltük az agárnyekörvet. A mintája egy nyakláncomról lesz mintázva. Jaj már alig várom hogy megkapjuk.
Holnap asszem itthon maradok levideózni pár dolgot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése