2011. március 4., péntek

Új kinézet

MiniHunor lógó nyelvvel XD
Sziasztok. Először a lényeg: tavaszi dizi. Itt a blogon évszakonként váltakozik a dizi. Szerintem aranyos lett. Tetszik a színe bár nem dolgoztam vele sokat egész jól sikerült olyan blogos. Ide nem szeretek olyat mitn a honlapra. Idej obb az egyszerü is. Véleményt kérek kommentbe vagy a honlapom chatjébe. Jah igen a honlapon / www.gportal.hu/hunoragar / is új dizi van ott is tavaszias. Csak tényleg lenne már olyan idő. Nah szóval mind a két diziről véleményt komiba vagy chatbe légysziii!

Ami Hunort illeti. Hétvégén megint apámnál leszek szal két pihanőnap lesz neki ami csak jót tesz neki tapasztalat alapján.
Tegnap megint gyakoroltam vele. Másképp mutatom a "fel"-t és ígyjobban megcsinálja. A "lábhoz" ismét póráz nélkül ment. Kétszer előrement de minig vagy "turn"-el vagy "mellém"-el igazítottam vissza. Ami nagyon nagy haladás hogy nagyon lassu lépésben is sikerült a "lábhoz". Igaz a kuyta eleve nem megy úgy melettem mint mondjuk egy malinois. De ha neki így jó....hogy nem simul teljesne hozzám és kicsit visszafelé néz rám. Akkor kivagyok hogy kiigazítsam? Így is tökéletesen dolgozik csak a balra fordulásn kell még íy póráz nélkül csiszolni. Igaz 2-szer az is iskerült szépen. A jobbra fordulás és az átlós hátra arc gyönyörüen megy a megállással, leüléssel és felállással együtt. Vasárnap megpróbálok kint valahol gyakorolni vele.
Egyébként a pacsik, a kereszt, alap dolgok nagyon mennek.
Elvileg anyám hétvégén csinál farmerból apportkészség fejlesztőt /hosszúkás tasak és lehet bele jutfalt tenni/ ha meg lesz elkezdjük újra az apportot. Ha nem akkor vagy gyakoroljuk a dolgaink vagy belekezdünk valami új trükkbe. Majd meglátjuk. Az apport elég fontos és jó kis feladat de sokáig fog tartani. Lehet hogy a másik lábbal a keresztet megtanítom neki. Na mind1 ezt a vsárnap dönti el.
Az utóbbi időben nagyon könynen fejlődik az ebzet. Legalábbis én úgy vettem észre. Igaz arról le kell szoktatnom ha nyitva van a kaját része az övtáskámnak ne nyulkáljon bele de alapból érti  hogy csak akkor kap jutalmat ha tesz érte valamit.
A "kifelé" azaz amikor kiküldöm a házból kaja nélkül is megy a drágámnak. Nem kell állandóan kenyeret keresgetni nem úgy mint álltalában a Totónál vagy a Bundinál. Ezt sikerként élem meg. De persze kap simit és nem mindig megy ki kaja nélkül.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a dizi!!! :))
    Nálam is kéne már valami váltás, de én fejléc csinlásban nem vagyok valami jó.. :DD
    És ügyesek vagytok! ;)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a dizi!
    Nekem is kellene már valami tavaszi :)

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Először is beszélek a designről. Nagyon tetszik. Klassz a szín és klasszak a képek.

    Irigyellek azért, mert nagyon ügyes vagy ahogy tanítod Hunort. Én sajnos nem értek nagyon a tanításhoz. Bárcsak én is ilyen ügyes lennék mint te :) Csak így továb... :-))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű egy kutya. Szinte beleélem magam, ahogy tanítod Hunort :))) <3

    VálaszTörlés