2011. március 16., szerda

Hüle gyerek

Vasárnapi napozás: ma is lehetett volna ilyen idő.
Hát a mai agilitys tervezet elmaradt tekintettel az ismételten beköszöntött pocsék időre.
DE gyakoroltam ittbent az ebzettel. Először is egyszer sem hivtam fel a figyelmét kajával, mindig csak hangal és be is vállt.
Kiderült hogy az ebzet tud állva pacsit illetve "másikat" adni. Plusz egyszer ülve megcsinálta a lábkeresztezést. Plusz messziről is szépen ment a pacsizás. Amikor melette álltam akkor még nem volt tökéletes. Mindenáron kézbe akarta adni.
A lábhoz ment szépen, így hogy előre mondom a "turnt" jobban mint szokott.
Sőt ismét megkerültettem vele az egész elválasztófalat. Elsőre megcsinálta. Ezzel elvoltunk egy darabig. Messzről az áll nem megy de a fel 5-ös.
Gyakorlás végén kapott egy denta sticket bonusznak, plusz fogtisztításnak.
Aztán egy kicsit lent feküdt, majd felhívtam az ágyra. Első két lábbal fellépet majd el is feküdt, az elejével XD. A hátulja még állt egy darabig majd az is ledőlt, így a kutya félig lefolyva volt. Felkecmeregtem és felraktam a fenekét is az ágyra. Erre föl megbolhászott. birom ezt a kutyát. Amit néha produkálni tud az elképesztő XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése