2011. március 10., csütörtök

Jobb nap és válaszok.

Lettek jobbak is de ez cukiiii
Először is.
Én mindig jutalmazom jutalommal, kedves zsóval és dögönyözéssel ha odajön. De ezt tisztáztam is az előző cikkben hogy mindig jutalmazom. Sosem volt megzsidva ha sokára jött be DE ezt már leirtam az előzőben.

A másik kommentre meg csak azt tudom mondani hogy sok magyar agaras tud szabadon sétáltatni nem ennyire fajtafüggő. Legyen za bármiylen gaár behivható egy szintig. Nem feltétlenül űz.
Vannak agaras ismerőseim de nenél többet ők sem tudnak mondani.
Coursing a közelünkbe nincs. Különben sem mehetnénk még.

Mai nap:
Hazaérés után kimentem Hunorral az utcára gyakorolni. jó hír hogy a lassú és a rendes tempóju lábhoz is megyeget elég szépen.
Ha valami elterelte a figyelmét cuppogtam neki és ha fiygelt rá egyből klikk és jutfal.
Aztán leültettem magam mellé. Marad. Eldobtam egy darab sajtot. Első alkalommal utánan akart menni, másodszorra felállt és harmadszorra más szépen maradt és lábhozban jött is, mégha melette is mentünk el. Aztán leültettem, lefektettem és megkaphatta.

Nehezen kivitelezett fotó
Amikor ember jött is totál koncentrált rám.
Bent futkostak az ebzetek és behivogattam. Mindig megszakította a játékot és jött.
Aztán elbújtam és úgy hivtam egy füttyel és a "gyere hunor"-al. Vágtázva jött és egyből tudta hova kell jönnie. Nagyon örültem ennek. Úgy tűnik vannak jobb napjai és roszsabbak de ez érthető.
Az utcánkba elengedtem párszor a pórázt de le nem vettem róla.
"felvezetősen" is kocogtam vele. Szépen megy. Bár sztem valamikor meghúzhatta a lábát mert ügetésbe egy kicsikét látszik hogy az egyik lábát nem nanyira terheli. De vágtában és lépésben nem látszik szóval szerintem semmi komoly.
Remélem szombatra rendbe jön. Amikor a 10m-es behívós dolgot akarom meg a biciklit. Ha az egyik ugrik am ásik is mert a biciklivel szerettem volna főleg lefárasztani egy kicsit.  Majd meglátjuk milyen napja lesz.



Nézelődnek

Bundi fotogén hangulatába volt.

Ásítós
A három ebzet

2 megjegyzés:

  1. jaa bocsi. akk lehet h nem jutott el a tudatomig h mindig jutalmazod falattal. bocsi.. :S
    am nagyon jók a képek!! *-* amikor nézelődnek. :DD
    és Hunor is nagyon okos!♥ csak így tovább. ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sztem nem az a baj hogy valamit rosszul csinálsz, sőt. Egyszerűen csak még túl fiatal. Meglátod mennyit fog komolyodni majd kb. egy, másfél éves korára.
    Türelem! Az agarak ilyenek. Ennyi :)

    VálaszTörlés