2011. február 6., vasárnap

Hámos futás próba 1

Nággyon dizájnos az eb XD
Nos a tegnapi incidens után tényleg elég gázul éreztem magam de mára lemúlt a bűntudat.
Egyébkétn a mai nap is marha jól kezdődött ugyanis anyám közölte hogy NEM megyünk a kőszegi hegyre sétálni a kutyákkal. Hát fenomenális.
Mind1 ebéd után Totó legnagyobb hámját még nagyobbra állítottam mert ő mást hord. ÉSSS Jó lett Huncikára sőt még kissebbíteni is kelett mert nem volt ami tartsa aztán mindig oldalra elcsúszott.
Nah szóval elindultunk a hegyfelé. A faluban egyedül a macskánál nem tudtam rendesen kizökkenteni de geéybként a korrigálás ment és szépen jött mellettem.
Megtaláltam azt a sétatempót ami neki is kényelmes és melletem tud jönni és nekem se túl gyors vagy lassú.
A híd után kiérve a köves útra átcsatoltam a pórázt a hámra és a másik végét meg az övtáskámra hurkoltam. Eleinte csak sétáltunk hogy szokja meg elvégezze a odlgát aztán futottunk egy szakaszt. Szépen ügetget elöttem, húzni uygan nem húz de talán nem is baj. Jó kis tempót megy és nézelődik közben meg hátra rám is. Aztán sétáltunk egy szakaszt és megint futi. Így ment ez egy ideig. Aztán a pincénk felé közeledvén sprinteltem egyet. Hát hatalmas lépés, és lábelhagyás árán sikerült Hunorkát beugrasztani vágtába. De eléggé megeröltető volt.

Hajrá kutyafuttán mi leszünk a királyok :D /vagy nem /
Aztán fent a pincénk elött gyakoroltam vele. Irtó jó volt. Az áll tuti ovlt de nagyon nem lépett előre csak max egyet az meg kell a felálláshoz. A "pacsi" és a "másik" is ment meszsiről. Szépen finoman emelte fel a mancsait. A forog-ot vele együtt csináltam a pörög még nem ilyen jó. A mellém is jó volt beüllt közvetlenül mellém :D.
Aztán kiraktam a követ amivel tegnap gyakoroltuk a hátsó lábazást. Tök cukin felállt rá. Meg akárhányszor magától lépett klikk és jutfal így nem mindig kellett nekem rávezetnem a dologra de még mindig nem megy túlzottan. Mind1 nem adom fel. Utánna még csinűáltattam vele egy maradot majd messziről mondtam neki hogy "könyv" és felállt a kőre. Jaj nagyon örültem. Bármi amit a mancsával kell csinálni az tetszik neki de nagyon.
Érdekesség hogy a kő billegett ahogy mozgott a hátsó lábával vagy a fejével de nem nagyon zavarta sőt észre sem vette.
Gykaorlás után még próbáltam médiaházit csinálni aztán elindultunk hazafelé. A kilátónál egy egész túristacsoport volt és hallottunk egy "ez igen"-t ami eléggé felénk jött :D Hunor a sztár.
Aztán pont ott haol a tegnapi incidens volt ott jött egy kettesfogat a lenti úton. Hunorka nem húzott el de leéggé bezsongott. Addig nem mentünk tovább maig le nem nyugodott. De zaért még lesegetett hogy hol lehetnek a paccok.

Egy Hunor a bokor mögött
Utánan találkoztunk egy Samu nevü spániellel. Akivel nem tudtak összeszagolni mert 1: HUnor nagyon örült és két métereseket ugrott 2: Samu kuyta morgott rá mint állat.
Hát mind1. Hazafelé még kocogtam egyk icsit amit fel is vettem de hát eléggé rázós lett.
Aztán fotózgattam egy bekötőuton és jöttek a paccok. A híd után értek oda, így beálltunk egy kissebb placcra. Hunor nagyon nézte őket. Az egyik ló egyzser nagyobbat dobbantott és attól megilyed de egy hangja nem volt. Azonban amikor kifordultunk a kocsi után levágott nekem ott egy hisztit. A lovak mindjárt érdekesebbek voltak mint az örjöngő bc-k XD.
A kerezsteződésénél jött egy apuka és egy gyerek. Apuka a "nézd milyen vékony kutya, apu meg szeretné nézni" beszélgetést folytatta le a gyerekkel. Kérdezték a fajtáját mint mindig. Hát fel lettek homályosítva. És azt is mondtam hogy azért ilyen a szőre mert még kölyökszőr uyganis apuci megjegyezte hogy a magoknak drótosabb a szőre.
Ha már szőrnél tartunk megfésültem Hunort ma. Tökre élvezte :D. Azon gondolkodtam vajon milyen lesz a végeges szőre.

Szem tükröződés
Sétára visszatérvén szépen nyugisan hazaértünk. Jah út közben ovlt 1-2 lábhoz. Szépen jött. Az utsába csináltam egy kanyat lábhoz-ban uygan eltávolodott egy kicsit de ezért jött. Ezzel még sok-sok dolgunk lesz :S. Hát de legalább van amivel lefoglaljuk magunkat :D.
Hogy miért imádom még az én agaram? mert úgy tud a konyhán átlibegni totál saras lábbal hogy nem hagy nyomot. Utánan aztán lábmosás és már tényleg nem hagy nyomot.
Olyan szép tavaszi ovlt az idő, a madarak csicseregtek. Idilli volt és tavasz jellegü. Legyen már tavasz. Késöbb sötétedjen, legyen melegebb meg tavaszi szünet mert akkor kezdem a biciklihez szoktatást :D


Totó a pitbull utánzat XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése