2011. február 4., péntek

Haladunk/ újság ajánló

Nos az elmúlt napokban tanulgattunk teljes gőzzel. Most beszámolok az előrehaladásainkról.
Először is az új dolog: addig eljutottunk h "könyv" vezényszóra rááll a könyvre/könyvekre/cipősdobozra a két első lábával. Ha megyek vele már rendesen teszi a hátsó lábait de ha nem megyek vele csak egy-két lépést tesz meg.
Pacsi: tegnap úgy 2 méterről kértam "Másik"-at. És felemelte egy kicsit a lábát. Hú nagyon megdicsértem. Egyébként leggtöbször mind  a két lábával felemelkedik. Psszívan tanul pitizni?XD. Persze rara nem klikkelek rá mert azt még nem akarom.
A "mellém": is nagyon jól megy már mindenhogyan.
Azért örülök h a könyves dolgot már megtanulta a másikra még kell szánni időt. Ez hosszabb folyamat. A tudott dolgokat meg gyakoroljuk és gyakoroljuk.
Ma fotózás ovlt. Hülyét csináltam szegénykémből de megérte. www.gportal.hu/hunoragar új dizit tettem fel. Nagyon okos volt. Igazi kis fotómodell. Utánna persze volt sok simi, ebéd után meg nagy séta amikor is nagyon szépen viselkedett. Futottam is vele egy rövid távot. Csak faluba jött utánnunk megint a border collie minden foga kint a drágának. Rendesen leizzadtam de nem jöt annyira utánnunk.
Meg hát drága fekete-fehér macska pont túlünk 20m-erre dönt úgy hogy átlibeg. Gyakorlatilag onnatól vége a "szépen sétált" jelzőnek. Bár a macskás incidens után megint rendebn volt :D
Jah az elején telálkoztunk egy magyar vizslával. Póráz nélkül volt kint de összeszagoltak aztán nem volt baj. Hál' égnek Hunor most nem akart midnenáron játszani.
Szaglászni sem szaglászik annyit útközbe legalább is én irányítok ha beérem akkor jön velem otthagyja azt amit addig vizsgálgatott.
Hazaértünk szépen megvárta amíg levettem róla a felszereléseket.
Egyéb: anyám hozott egy új ujságot. Bors Kedvencek. Annak a bulvármagazinnak a házikedvences változata :D Sok jó dolog van benne. Milyen tipusu emberhez miylen fajták illenek. Magyar fajták. Nah és itt volt két haláli mondat: "Aligha gondolná bárki, hogy a kutyavilág futóbajnoka, az agár napi 18-20 órát képes heverészni. Pedig így van: ezek az állato vagy rohannak, vagy pihennek."
Egyébként jó dolgokat ír a magyar agárról. Meg nem csak kutyák vannak benne. A következő számban a legokosabb kutyafajták/kutyák lesznek benne meg királyok és kedvenceik avagy akik történelmet írtak. Megy a macskákról is lesz cikk. Ajánlani azt tudom mert nem drága és véleményem szerint tök jó bár A Kutya mércéjét nem üti meg :D
Ráadás kép :D Éjjeli szemkötőbe fekszik Hunor. Nem piszkálta, hagyta magán. Jaj halálos :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése