2011. február 27., vasárnap

Több ilyen hétvégét

Az utóbbi két nap nagyon jó volt bár voltak hullámvölgyek amik aztán szépen kiegyenesedtek :D.
Kezdeném a tegnappal:
Délelött elzártam az ebzeteket Hunor kivéve mert kint akartam vele az udvarba gyakorolni. Fel is vettem az egészet vidire. Nah de a lényeg hogy a lábhoz szépen ment bár korrigálni azt kelett...mindenesetre hátul volt a hátam mögött a jutfal nem elöl szóval jópont.
A "turn" nagyon jól megy. Már a mellkasomnál van a kezem sőt volt hogy hátul volt. Csinált egy beülést mellém is így amin meglepődtem de örültem.
A kerül nem ment valami fényesen így ezt nem tettem be a videóba. A "könyv"-nél felléptettem a kisszékre de csak képen örökítettem meg.
No meg ugrattam vele. Ami a videóba is benne van. Ez volt az első ugratása ilyen formába. gyakorlatilag észre sem vette a kis x-et amit kitettem neki.... de átugrotta simán a roszs rávezetésem ellenére is.
Aztán "nyulaztam" az ebbel. Ami abból állt hoyg egy rongyot húzok magam után. Ez így nem annyira érdekelte inkább csak engem kergetett. Viszont mikor a húsz méteres póráz végén volt a rongy és úgy húztam felcsillantak a szemei. Csak hát ugye én nem vagyok valami gyors szal csak az érdeklődését tudom felkelteni.
Végül kerestettem vele jutalom falatot úgyh ogy három szemet eldobtam és meg kellett találnia. Többnyire a memóriáját használta hogy hova esett de volt hogy erőteljesen szaglászott is.
Több kép lejjebb XD
Ma:
Nagyon nagyon örültem hisz összejött a találkozó az agaras ismerősömmel akivel már terveztük mult héten is a találkát. De most a víztározónál összejött :)
Ott volt Csoki az olasz agár, Szutyok és Kökény a mag-ok.  Kökény még kölök kutya de tök hasonló a szine mint Hunornak. Mi Hunort és Bundit vittük. Bundi nem csípte Szutyokot de nem volt komolyabb gond sem. Hunor meg nem volt olyan vehemens amikor közelített és hagyta magát is megszaglászni. Szutyokra mondták hogy nem csipi a kanokat. de úgy tűnik Hunorka kivétel. Mert neki hagyta a szaglászást. Hunorka játszott volna Kökénnyel de hát az ebzetem elég durván játszik így nem engedtem neki. Csokika meg nagyon cuki kutyus :D.
Másfél kört sétáltunk a tározó körül. Felmértük a terepet hol lehet behívásos futást csinálni a kutyákkal meg beszélgettünk. Volt hogy az ebek a madarakat nézték, szaglásztak. Hunor gyönyörüen-csodálatosan sétált szép lassu tempóban.
Szóval elvoltunk.

A kis kényelmes: fej a párnán
Aztán itthon ebéd után bent feküdt Hunor az összehajtott ágyon...miért szeretjük ha ott alszik? mert cuki, vicces képeket tudok róla csinálni ééés egy videó /egynelőre nem teszem fel/ amin álomba zuhan a drága XD.











Logó fej, nyitott száj: alvás


Balról: Kökény, Szutyok, Csoki, Hunor












Kökény és Hunorka :D


5 megjegyzés:

  1. Olyan ügyesek vagytok... :)
    Nagyon tetszik a nyitott szájas fénykép. =)

    VálaszTörlés
  2. Egyszer találkoznunk kell! :D
    Astor se játszik valami finoman, és ha Hunor se, akkor tökre kiegészítik egymást. :D Ti merre laktok?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyesek vagytok!
    Hunor annyira aranyos :)...az az alvós kép :D:D

    VálaszTörlés
  4. Öh lehetne egy kérdésem már a korábbi videóidba is láttam hogy a lábnál követésnél Hunor olyan szépen tarja a szemkontaktus hogy veted így rá?

    VálaszTörlés
  5. Ügyik vagytok, Hunor nagyon szépen dolgozik! Hogy tanítottad meg neki,hogy mikor fordulsz, szorosan marad láb mellett és úgy igazodik?
    Hunor képein olyan jókat röhögök mindig, hihetetlen, hogy mindig tud valami vicceset produkálni!

    VálaszTörlés