2011. február 8., kedd

Jó dolgok és problémák

Telós kép :S
Hát igen megint félig mondhatjuk hogy negatív a cím. De ezt kifejtem.
Hétfőn is és kedden azaz ma is voltam sétálni Hunorral. De csak 3km-t. Tegnap itthonról sétáltam ki, ma kintről haza.
Kezdjük a tegnappal: hazaérés után egyből átöltöztem és már indultam is. A földúton sétáltattak két németjucit akik messze ovltak és nem vártam meg őket de Hunor állandóan őket nézte. Kizökkentésből 1-es vagyok mert nem igazán sikerült.
Aztán mikor túlvoltunk ezen jöt a fogat. Csak megnézte a lovakat, nem akart kiugrani eléjük és nem hisztizett. jópont. Aztán futottunk elég sokat majdnem a hegyig egy sprintes szakasszal. Hát ak uyta szivverése gyakorlatilag változatlan volt én meg majd kiköptem a tüdőmet XD. Kocsival elmentünk egy kutyát sétáltató lány melett. Ilyen az én szerencsém....mindig roszskoor sétálok amikor senki más. Nah szóval Hunor hsiztizett az autóba. Kizökkentésből ismét 1-es.
Ma:
Hazaérés után kivitt minket anyám a hegyre. Onnan jöttünk haza. Sok sok futással többet futottam mint tegnap szerintem. Szép volt a naplemente.A faluba a bc-knél nem volt gond sőt maikor eljött egy kocsi mellettünk sem volt gond. Ám mielött az utcánkba befordultunk volna az egyik háznál két tacsi ugatott ezerrel. Hát Hunor egyből rántott is arra felé de sikerült megtartanom magam.  Bár megbotlottam majdnem csúnya vége lett. Kizökkentésből 1-es ismét. Aztán az utcánkba ahol két kistestü kutya van ott is korrigálni kellett nagyon mert nem bírt magával szóval marha jó befejezése volt a sétának. Holnap ha még tart a jó idő a kóbor kutyáktól való félelmemet elrejtem az agyam hátsó zugába és a faluba fogok sétálni addig amig közömbös nem lesz a kerítések mögött ugató kutyákkal. Elötte esteleg a kertben megfuttatom hogy kicsit nyugisabb legyen.
A szomszéd kutyát megint sikerült kiengedniük....nem igaz hogy ők 1 tacskót nem bírnak a kerítésen bellül tartani mi meg 4 kutyától be tudunk járni meg ki....Így hát Hunor jól kifutotta magát ak erítés mentén...jaj de tök jó...
Tiszta sár volt, lihegett. Kábé negyed óráig ivott a zuhanyrózsából és ugyanennyi ideig mosogattam a lábát.
Aztán egy pihenőnap után végre eljutottunk a gyakorlásig /hétfőn nem volt/.
Minden gyönyörüen ment sőt fantasztikusan! A "pacsi" és "másik" al ábamra ment és volt hogy csak szóban kértem meg az a lábam elöbbre tettem amelyikre kértem. Jaj és olyan jól megcsinálta. A többi minden nagyon jól ment az alap dolgok. A "könyv" és a hátsó lábazás-nál már bejött mellém. Jaj anank nagyon örültem sőt kétszer is befordult mellém. most akárhányszor tényleg ah átsó lábával bármerre /oldalra/ mozdul akkor klikkelek és ez bevállni látszik.
Szóval iylen szempontból meg nagyon jól állunk.
Tehát holnap szurkoljatok hogy jó idő legyen! és tudjam gyakorolni a dolgot. Úgy döntöttem hoyg először végigkocogok az utcán /falu főutca, sok kutya/ aztán assabban, aztán a végén lépés. Mert kocogáskor nem tud uyga annyira rákoncentrálni a dolgokra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése