2011. február 20., vasárnap

Séta, training vid.

A mai blogot a tegnappal kezdem XD:
Elvoltam sétálni az agárgyerekkel és úgy alavetően szépen is jött nem votl semmi. Ám amikor már megbíznék benne....
Elgondolkozva sétálunk. Agyszer csak Hunor hátra ránt, macska fúj, majd fut Hunor beveri a fába a fejét én meg szívrohamot kapok. Hát marha jó. Fél percig úgy remegtem mint a kocsonya meg kapott egy pofont a kutya. Néha múszáj arra jöttem rá. Hejre kell néha rakni mert ez nem így működik.
Utánna jött lábnál és persze hogy a hosszú egyenesen megint látott valamit az árokba és megrántott. Összeségében bizok a kutyában de amikor így hirtelenkedik akkor nem. Tehát nem mindig bízok benne.
Utánna itthon gyakoroltunk amit fel is vettem videóra, megszerkeztettem egy kicsit. A lábhozt csak úgy sikerült hogy vittem a kamerát a többi úgy ahogy jól látszik. Benne van a mellém is illetve a hátra arc. Marad, pacsi, másik, ül, fekszik, fel, áll, kereszt, forog, pörög, asztalt kerül. ha valamit kihagytam bocs xD.




Ma:
eredetileg úgy volt hogy egy agaras ismerősünkel megyünk kőszegre séátlni de aztán sajnos nem jött össze. Attól függetlenül ebéd után bepakoltuk a két kutyát a kocsiba és elmentünk a kőszegi hegyre. Hunor álomszépen jött. Hosszabb pórázon is és röviden is. Bár a kesztyüm nagyon idegesített mert csúszott.
A kilátónál fotózgattunk de nem teszek fel olyan képet amin én is rajta vagyok mert sapkába a fejem..khm...
Visszafelé találkoztunk egy biglivel. Nem tudtam az agárgyereket normálisan megfogni igy húzott egy picit a másik kutya felé. Persze arra az oldalra álltak félre amelyiken a kuytamegy...még véletlenül sem a másikra. Amikor lehet úgy megyünk így én ott vagyok a két kutya közt illetve a járókelők nem a kutya személyes terébe lépnek be.
Egyébként többen megjegyezték hogy milyen szép agár. Ami jó mert hát Hunorra van nagyon pozitív jön vagy negatív.

Bundi is szebben sétált visszafelé bár sajnálom hogy csak egy kutyát láttunk.
A kocsiba Hunorka üldögélt és a hátsó támlára támasztotta a fejét. Nagyon aranyos volt :D.
Itthon egyből bejött és mászkált amíg én átvedlettem. Aztán gyakoroltunk. behoztam egy kisszéket hogy azon gyakoroljuk a "könyv"-et ami ugye az hogy a két első lába valamin van. Szépen megcsinálta bár a hátsó lábaival nem nagyon lépkedett így azt nem eröltettem.
Aztán az én székemet is kitettem és kerülgettük. Hol egyiket, hol másikat hol mind a kettőt kellett megkerülnie. Szépen csinált mindent.
Most hogy irom a blogot itt heverészik a szőnyegen. Jól érzi magát ez eggyértelmü.
/Jah hazafelé az egyik utcába HÁROM darab kóborkutya bandázott...marha jó ha ezek idejönnek én kész leszek :S/

1 megjegyzés: