2011. február 21., hétfő

Karambol, gyakorlás

Így aludni művészet
Tegnap este miután írtam a blogot Hunor egyre közelebb kúszott /rendesne fekve/ az ágyamhoz ami össze volt hajtva.
Hát miután anyám felkelt onnan hogy gépezzel Hunorka diszkréten felmászott és kényelembe hejezte magát. De hát nem birt magával. Mindenhogy feküdt még úgy is hogy lógott le a feje a földig. Mivel totál el volt lazulva megmértem néhány dolgot az ebzeten.
Fejhossza: 26 cm
Szemfoga: 2 cm
Farok hosszúság: 51 cm
Nem semmi mi?XD. Unatkoztam na.....
Ma amikro hazaértünk Hunor nagyon elemében volt. Nagyon nagyon. Jövök be hogy felzárom őt meg a totót a teraszra amíg bejárunk. Hát Hunor és Totó galopp hátra. Totó elfut Hunor elött Hunor nem tud felugrani és úúúgy elütötte a Totót hogy szegény foltos szörgombóc vagy fél métert csúszott XD. De szivós kutya utánna már futott is tovább. Ezért a blog címének első fele a karambol XD.
Aztán futkostam Hunor elöl az meg úgy gondolta most önkényesen örzővédőzik velem. Én játszottam a betörőt. Jól ráfogott a kezemre bár nem fájt de volt hogy már rázta volna oldalra xD. Kicsit durván nézhetett ki kivülről hogy tépi a kezem a kutya aztán nem is fáj :D
Összeraktam a táskám aztán behívtam Hunort. Hogy egy kis szint vigyünk a gyakorlásba leültettem a szobába /amiből fekvés lett/ aztán kimentem úgy hogy ne lásson. Kb háromnegyed percig sikerült is a marad így XD. Úgy hogy csak egyszer adtam ki a parancsszót.
Aztán megint marad és a szobában valahova elbújtam majd hívtam. Szépen meg is talált ami nem volt nehéz de vele jó ilyen behívós játékot játszani mert ugye ez a gyengepontja.
Aztán a belül fordulást gyakoroltatam vele. Nem volt vészesen rossz de van csiszolni. Bár látható javulás van.
Meszsíről kértem tőle pacsit meg másikat, megcsinálta. A keresztet is. Sőt állásból lefeküdt. Bár nem mondanám a dolgot olyan nagyon messzinek de legalább is nem közvetlenül elötte voltam.
Aztán feküdt egy kicsit a szőnyegen és feljöhetett az ágyra. Hát nagyon birja a dolgot.
Várom már hogy költözzünk mert akkor kezdőthet az ugra bugra agilityzés :D. Mert most nem akarom nagyon ugratgatni nehogy rájöjjön hogy ő kerítést is tud ugrani.
De elkezdem ittbent hogy fusson melettem. Vagy hát kocogjon egyenlőre. Meg a lábhozt gyakoroljuk növelve a koncentrációt.
Szeretem a kommenteket a vidijeimhez szóval csak bátran :D Aki ír kommentet annak nagyon köszi :)

2 megjegyzés:

  1. én nem írtam asszem mert mint mindegyik videód ez is szuper! :DD Hunor nagyon okos. *-* a maradért nagyon irigyellek Titeket. annyira nyugodt. bezzeg az enyém. 2 percig nem bír megülni a seggén. XDD♥
    szóval nagyon ügyesek vagytok! és az agility is tuti jól fog menni! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez a póz a képen óriási!:D Én is irigykedem, Mangóval a mai napig nem tudok távolsági munkázni. Ha egynél több lépésre állok tőle és úgy kérek pacsit vagy szinte bármi mást az alapfeladatokon kívül, odajön előbb elém, aztán ott csinálja meg. Ügyik vagytok!

    VálaszTörlés