2011. február 13., vasárnap

Nem Hunoros blog :D

Hogy miért írok nem Hunoros blogbejegyzést? 1: mert apámnál vagyok 2: mert attól még kutyás lesz XD
Első dolog: a szembeszomszédék elutaztak 10 napra németországba. Az tudni kell hogy van itt egy Boxer. Nagyon sújos /szerintem/ szeparációs szorongása van mert áll egész nap és csak ugat, és csak ugat és csak ugat. Eszméletlenül fárazstó neki is nekünk is. Éjfélig ugatott este is aztán háromtól megint rákezdte ráadásul az én szobám arrafelé van így marhára jó volt aludni...jah és a drága gazdik nem hiszik el hogy a kutya ezt műveli miközben ők távol vannak. Szegény kutyával nem sokat foglalkoznak csak kerti dísz....
Második dolog: voltam a never say never greyhounds blogján még tegnap. Találtam egy videót Riley-ról a 4 éves angol agárról. Az a kutya nagyon tud. Egyébként ők a példaképeink ha lehet ezt mondani. nagyon jó dolgokat ír le a csaj. Van: apport tanítás agaraknak, nagyon segítőkész miden kérdésemre válaszol és hát valljuk be nagyon ért az agarakhoz. Van obedience agara is. Nagyon tud az is bár azt hiszem visszavonult sérülés miatt.
Itt a vidi:

1 megjegyzés:

  1. fuu. milyen jók! *-* Milyen gyorsak és pontosak! Nem semmi. és mekkorák azok az akadályok és mennyivel felette ugrik! :DD Szuper!

    VálaszTörlés