2011. február 23., szerda

Haladunk

Vasárnapi kép: lábak XD
Minden nap nagyban gyakorlunk főleg a vizsgafeladatokat. Tudom hogy még messzebb van amire kutyasuli lesz aztán meg vizsga de szeretnék annyit magamtól megtanítani neki amennyite csak lehet.
Tegnap elött néztem vizsgázós vidiket és rájöttem hogy ez nem is lesz olyan egyszerü attól függetlenül hogy szabadon követés nincs. Én próbálom itthon magasra tenni a mércét hogy majd simán vegyük az akadályokat.
Két nagyobb hibalehetőség van: 1. a csoportkerülés. Hunor nagyon érdeklődő az emberek iránt. 2. pedig a nagyon lassu lépés. Gyors lépésben is néha elém megy jobban mint kéne /ezért kell segítség képp póráz/ hát még lassu menésnél mi lesz.
Jah és a jutfal hiánya. Hát ha nem lehet falattal jutalmazni én meghalok. Márpedig sztem nem lehet. Szóval lesz midnen héten egy nap amikor a nagyon tudodd dolgokat csak simivel jutalmazon. A lábhozt még nem mert az még nem nagyon megy és kell minden jó momentumra klikkelés.
Egyébként haladunk a lábhozzal is. Ma már tökéletesen ment a belül fordulás neki rávezetés nélkül igazodott a hátuljával mellém. Nagyon örültem persze kapott jutfal áradatot.
Az ülve maradás is ment. Még kint a kockakövön is ahol az eb csúszik.
Mostohapám meg is jegyezte hogy mennyire szemkontaktusozik a kutya. Tény hogy ma a hátam mögött volt a jutalmas kezem és szépen tartotat a szemkontaktust. A belül fordulást még mindig nem tudom milyen szóhoz kössem. A balt nem akarom és a belült sem sőt a fordult sem. Talán a "hátulja" vagy a "turn" lesz. De már tatól félek hogy bekeverem szegény ebzetet. Nah de ma eldöntöm :D.
Hunor gyakorlás után picit fekszik a szőnyegen majd az ágyon kényesztetem tanulás közben végül lemegy a szőnyegre mert az ágyon melege lesz.
Agaras ismerősöm felajánlotta hogy elvisz minket magukkal coursing edzésre. Hát mondtam neki hoyg max nyáron de akkor Patonán pályás ezdésre. Arra nagyon szeretnék menni. Ezért hétvégén engedelmesezés után megpróbálok az ebzettel "nyulazni" valami rongyal talán. majd meglátjuk. Azt is hogy hogyan fogom ezt összehozni XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése