2011. február 10., csütörtök

Hunor puszi :D

Hát az a tekintet :)
Hát kezdjünk egyből is bele.
Az előző blogbejegyzásemben irtam hogy megyek egy kört a faluba szerdán. Hát majdnem úgy tünt hogy nem jön össze mert elég későn értünk haza és elvileg tanulnom kellett volna töriből de aztán még is sikekülrt megejteni. Fél órás kis zsöszsenet volt és ugyan pár járókalelőre rákoncentrált és két viszsaforudlás volt. Meg kétszer leültettem hogy figyeljen rám ezektől függetlenül nagyon okos volt egy mukkanás nélkül, egy rántás nélkül. Sőt a lábhozt is tudtuk gyakorolni. Bár gyakorolni rendesen nem tudtam még is nagyon jó volt ez a kis sikerélmény és korántsem olylan vészes a szituáció mint hittem.
Ma amikor bejártunk Totóka hónam alatt /instabil hogy kifut-eXD/ mondjuk most nem kellett lesben állni hogy megtudom-e fogni. Nah Hunroka készséggel követett tehát őt sem érdekelte a kifutás. Mikor kivettem a cuccaim a kocsiból Hunor persze rágott egy kettőt a zacsin mint reklamálás és utánan adott puszit. Jaj ilyenkor mindig leolvadok mert nála ez ritka, inkább bujik azzal a torpedó fejével.
Aztán bement a lábam közé és mentünk szépen együtt mert akkora hogy húú és lábujhegyen kell álnom hogy átférjen alattam XD.
Gyakorlás is volt. Minden nagyon szépen ment hála a "pihenő" napnak XD. A pacsit lábamra adja felváltva attól függően melyiket nyújtom, a mellém manyifikko, a marad és egyebek perzse hogy jók bár az áll még mindig nem jó.
Cesar Millan nézés
Hátsó lábazás: ma könyvet nem akartam a lába alá tenni ezért egy laposra összehajtott disztasak helyettesítette a könyvet. Kicsi volt ugyan de ez Hunort nem zavarta. Szépen többször is bejött mellém volt hogy egy fél kört ment a hátsó lábával majd viszsafelé is lépegetett. Kezdi kapisgálni de lassan haladunk. Mind1 ha megvan a mellém bejövős onnan már csak egy lépés az egész kör leírása.
Egy maradással fejeztük be a gyakorlást.
Aztán Hunor aludt a szobámba szokás szerint és úgy forudlt hogy a lábai a lábamon voltak és így még a tv-t is látta XD.
jah a hátsó lábán van egy horzsolás nem vészes de azért bekentük.
Épp azon gondolkodtam hogy oké hogy Hunor nem midnenben jó de pl imádom hogy nyugodt, h kajával motiválható, fotogén és nagyon nagyon szeretem. Ő nekem egy álom. Bár nem játékos, néha hirtelenkedik, és a behívás nehézkes ez mind eltörpül a jó tulajdonságai mellett. És bár sokszor úgy érzem feladom mindig csak csinál valamit ami új reményt ébreszt. Szeretem nagyon szeretem. De lehet hogy ezt az söveget hétfőre kellett volna xD.

1 megjegyzés: