2011. február 25., péntek

9 hónap és 1 nap

Fényvisszaverődés csak vakuval látszik :D
Hülyefül az ufo agár :D
Igen igen. Hunor pontosan tegnap volt 9 hónapos. Tehát én pedig 16 éves és 9 hónap 1 napos vagyok :D. Hunor május 24.-ei én meg 23.-ai vagyok májusban XD. Közös zsülinaaap. Nah te dérjünk a lényegre.
A lidl-ben le ovlt árazva póráz. Jaj hát marha jó. Fényvisszaverős, párnázott fogóval. Miért jó? mert Totó iylenje szét van rágva a dupla karabinerest pedig nem lehet elvinni kutyasuliba mert belekeveredik a kuyta palánkos behívásnál. Nem tűnik gagyinak teljesen megérte.
Gyakorolgatunk szorogsan midnen nap bár tegnap megzavarta az idillt az hogy a szomszéd kutyája megint hergelte a mieinket és Hunor a külső zajokra figyelt.
De aztán naggyából tudott figyelni. nem volt túl nagy gyakorlás.... de úgy alapjában véve jól megcsinálta a dolgokat.
Ma reggel amikor a teraszon ácsorogtam velük /nehogy kifussanak....bár Hunor nem hiszem...de a biztonság a lényeg/ Hunor körbe körbe ment körülöttem mint egy cápa...hozzámsimult és dörgölőzött mint egy macska ééés ha a hátát simogattam még puposított is :D.
Hunor és plüss tom :D Csak mert találtam :)
Off: ÚÚÚÚtállom ezt a r*h*dt hideget..... sosem lesz már jóidő?
Mai gyakorlás: tyű, uuuu, ooooo, áááá
Hát valami álom. A "turn" azaz bellül fordulás valami ezsméletelen....komoylan hétvégén felveszem. Oly szépen csinálja. Ráadásul az ülős maradnál beálltam a függöny mögé. Hogy lássam azért. És zsépen tartotta az ülő pózt. Azt mondják nem mindegyik agár tud rendesen ülni. Legínkább is az angolokra mondják. Hát Hunor tud rendesen bár van hogy csal és nem ér le a popója XD.
Minden más dolog egyébként nagyon jó. Messziről kereszt ma csillagos ötös!
Aztán deglettünk az ágyban. Felmelegített a kishősugárzó :D
Mostanában amikor géphez ülök elkezd mocorogni aztán lefektetem ide a szék mellé és gépezés közben a lábammal simogatom ami irtó kényelmetlen de oylan cukkiiii ahogy kéri a kényesztetést. Amikor megunja vagy ki vagy fel az ágyra :D
Néha egyébként olyan kis szerencsétlen. Nem figyel arra a bazi nagy lábaira. Nem nézi hová lép aztán csodákszik ha valamiben megbotlik vagy elesik. Persze nem vesz tragédiának és nem is vészesek a botlások.
Ekkora és így néz ki az eb most:
/szerintetek sovány? csak mert kap egy csomó kaját meg probiotikumot meg minden szal nem éheztetem komolyan!/
Lehet hogy csak előnytelen a beállás?

1 megjegyzés:

  1. Szerintem jó alakja van Hunornak, lehet picit sovány, de még nem láttam kövér agarat. :D

    VálaszTörlés